تصمیم ایران برای چگونگی واكنش به آمریكا

عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام در پاسخ به سوالی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه چهارشنبه این هیئت در واكنش به نقض برجام توسط آمریكا و واكنش ایران به اقدام اخیر مجالس آمریكا، با تأكید بر این كه این موضع مردم ایران را خوشحال و دشمنان را ناراحت می كند، گفت: تصمیمات اتخاذ شده به زودی اطلاع رسانی می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: عضو هیئت نظارت بر اجرای برجام در پاسخ به سوالی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه چهارشنبه این هیئت در واکنش به نقض برجام توسط آمریکا و واکنش ایران به اقدام اخیر مجالس آمریکا، با تأکید بر این که این موضع مردم ایران را خوشحال و دشمنان را ناراحت می کند، گفت: تصمیمات اتخاذ شده به زودی اطلاع رسانی می شود.

دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با رمضان عبدا... تأکید کرد: مقدمات موضع مناسب ایران در جلسه روز چهارشنبه هیئت نظارت بر برجام مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

ولایتی با بیان این که جزئیات این تصمیم به زودی از طریق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اطلاع رسانی می شود، تمدید تحریم ها را با وضع تحریم جدید بدون تفاوت دانست و افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا این مصوبه را امضا نکند شرایط طور دیگری خواهد بود، اما به هر حال ایران درباره همین کاری که تاکنون انجام شده نیز واکنش مناسبی خواهد داشت.

وی افزود: اجرای تعهدات آمریکایی ها حتی اگر ذره ای هم نقض داشته باشد با واکنش روشن و قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط