ساعدی، در گفتگو با نما:

دولت تمایلی برای حضور شركت های داخلی د ر صنعت حمل و نقل ندارد/ كنترل و نظارت بر برنامه های حمل و نقل ضعیف است

عکس خبري -دولت تمايلي براي حضور شرکت هاي داخلي د ر صنعت حمل و نقل ندارد/ کنترل و نظارت بر برنامه هاي حمل و نقل ضعيف است

بهره گرفتن از شركت های خارجی در ارائه خدمات به مسافرین در صنعت حمل و نقل باعث شده تا توانمندی‎های شركت های داخلی نادیده گرفته شود

قاسم ساعدی، عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت و نمانیده دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت در خصوص روز حمل و نقل در گفتگو با نما، گفت: ایران جزء کشورهایی است که در خصوص حمل نقل جاده‏ای و ریلی و هوایی قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده است اما متاسفانه کنترل و نظارت‎هایی که در جهت اجرای صحیح اقدامات می بایست صورت گیرد تا کنون از سوی مسئولان عملیاتی نشده است.
وی در ادامه بروز حادثه در حمل و نقل‏های ریلی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران ندانست و گفت: در حمل و نقل های هوایی هوایی امروزه مردم به دلیل افزایش ترافیک هوایی با تأخیر پروازها به مدت طولانی مواجه هستند.
وی لغو پروازها را یکی از مهمترین معضلات صنعت هوایی کشور برشمرد و گفت: برخی از تأخیرهای چند ساعته منجر به لغو پروازها شده است و در برخی دیگر به دلیل پاره‎ای از مشکلات پروازهای متعدد هوایی لغو می‌شوند و مسافران در جهت مسافرت و رسیدن به محل مقصد در فرودگاه‎ها سرگردان هستند.

این نمانیده مردم در خانه ملت بیان کرد: مسئولان و وزارت راه و شهرسازی در مسائل جاده‎ای هنوز نتواسته‎اند به نیازهای مردم پاسخگو باشد و انتقادات بسیاری در خصوص حمل و نقل جاده‎ای از مردم وجود دارد.
ساعدی در ادامه تأکید مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره وب یان داشت: متاسفانه علی رغم این همه تأکیدات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی دولت تأکیدات مقام معظم را نصب العین خود قرار نمی‎دهد و برای دریافت سود بیشتر بخشی از ارائه خدمات رفاهی در جاده‏، ریل و هوایی به مردم را با وجود حضور شرکت‎های داخلی به شرکت‎های خارجی واگذار کرده که این گونه رفتار کردن مغایر اقتصاد مقاومتی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت تصریح کرد: بهره گرفتن از شرکت های خارجی در ارائه خدمات به مسافرین در صنعت حمل و نقل باعث شده تا توانمندی‎های شرکت های داخلی نادیده گرفته شود.
این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خانه ملت گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید راه را برای حضور شرکت‎های خارجی در صنعت حمل و نقل باز گذاشته‎اند و درهای این صنعت بر روی این شرکت‎ها گشوده شده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خاتمه بیان داشت: در برگ‎های تاریخ شاهد هستیم که هر زمانی پای یک شرکت خارجی در ایران گشوده شده از همان نقطه ضرر و خسارتی بر کشور و مردم این سرزمین وارد شده است.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط