آذربایجان با مهماندوست قهرمان جهان شد

پرونده بیستمین دوره رقابتهای جام جهانی تكواندو با قهرمانی آذربایجان بسته شد و رضا مهماندوست یكبار دیگر عنوان بهترین مربی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی 2016 که از صبح روز دوشنبه با حضور 7 تیم برتر جهان در گروه مردان در مجموعه ورزشی المپیک "سارهادچی" باکو آغاز شده بود، سرانجام امروز با قهرمانی تیم ملی جمهوری آذربایجان به پایان رسید.

تیم ملی تکواندوی آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست در این مسابقات حضور پیدا کرد که در پایان تیم آذربایجان با شکست کره جنوبی عنوان قهرمانی را برای دومین سال متوالی تکرار کرد.

مهماندوست در ترکیب خود از میلاد بیگی و سینا بهرامی دو تکواندوکار ایرانی به همراه ممداف و عیسی اف استفاده کرد که در این دیدار شاگردان مهماندوست با اختلاف امتیاز بسیار زیادی تیم کره جنوبی را شکست دادند و روی سکوی قهرمانی جام جهانی قرار گرفت.

تیم ملی تکواندوی آذربایجان با نتیجه 21 بر 5 کره جنوبی را شکست داد. مهماندوست روز یکشنبه از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بهترین مربی سال 2016 جهان برای انتخاب شد.

وی دوباره امروز هم با قهرمانی در جام جهانی به عنوان بهترین مربی مسابقات جام جهانی انتخاب و معرفی شد.

در پایان این مسابقات کره جنوبی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و مدال برنز این بخش هم به صورت مشترک به تیم های ترکیه و روسیه رسید.

در بخش زنان هم چین مقابل کره جنوبی به برتری رسید و قهرمان شد. کره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، ترکیه و روسیه نیز مانند بخش مردان روی سکوی سوم قرار ایستادند.

تیم ملی کشورمان که عنوان نایب قهرمانی دوره قبل را در اختیار دارد، در این دوره با یک پیروزی مقابل روسیه و دو شکست برابر ترکیه و کره جنوبی حذف شد.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط