هدفمان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بود

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری گفت: تیم مان برای قهرمانی در قطر كاپ بستیم و به هدفمان رسیدیم.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ فراز رامهرمزی سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز در خصوص رقابتهای جام باشگاههای آسیا به میزبانی دوحه افزود:مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا در قطر در شرایط متفاوتی برگزار شد. دلیل اصلی جذابیت این رقابتها حضور پرشور وزنه برداران ایرانی بود تا جاییکه در پایان بهترین تیم ها و نفرات وزنه بردران از ایران بودند که روی سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

وی گفت: برای نخستین بار جام باشگاههای آسیا با حضور سه تیم ایرانی برگزار شد. مسلماً سطح مسابقات به علت حضور سه تیم قدرتمند از ایران بالا بود. ذوب آهن هم با نفرات المپیک خود به مسابقات آمد و همین مسئله به بالا بردن سطح فنی مسابقات کمک کرد.

رامهرمزی در خصوص پیش بینی از قهرمانی ملی حفاری در این رقابتها افزود: تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و برای حضور در این رقابتها از قبل برنامه ریزی داشتیم. در پایان نیز با قدرت و فاصله زیاد نسبت به دیگر تیم ها بر روی سکوی نخست قرار گرفتیم.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز در خصوص هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری گفت: با توجه به اینکه در هفته سوم رکوردهای کسب شده از سوی وزنه برداران در رقابت های جام باشگاه های آسیا در لیگ محاسبه می شود، رکوردهای وزنه بردارانی که عملکرد خوبی داشته اند را به سازمان لیگ خواهیم داد. وزنه برداران جدید را هم جایگزین نفراتی که در جام باشگاههای آسیا خوب کار نکردند، خواهیم کرد.

وی افزود: در لیگ حریف سرسختی مثل ذوب آهن اصفهان داریم.آنها هزینه زیادی را برای حضور موفق در لیگ کرده اند ولی تیم ملی حفاری با نفرات بومی و جوان پای به مسابقات لیگ گذاشته است و تلاش خواهد کرد روی سکوی اول تا سوم قرار بگیرد.
رامهرمزی گفت: از علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تشکر ویژه ای می کنم که از باشگاههای وزنه برداری در سراسر کشور حمایت کرد و با رایزنی در کنفدراسیون آسیا برای نخستین بار سه تیم از ایران به جام باشگاههای آسیا اعزام شد.

۱۳۹۵/۹/۲۹

اخبار مرتبط