9 دی لبیك مردم به رهبری بود

امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: 9 دی روز فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه همانطور که 22 بهمن از حافظه ملت ایران اسلامی فراموش شدنی نیست افزود : 9 دی سال 88 هم روزی فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است .

خطیب جمعه زنجان افزود : در سال 88 دشمنان ابتدا با بهانه تقلب توطئه را آغاز کردند و بعد اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون خیمه نظام را هدف قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: مردم بصیر وآگاه ایران در آن زمان نیز همچون هشت سال دفاع مقدس با دشمن شناسی و اقدام به موقع در سایه ولایتمداری بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان درادامه به توطئه ها وبرنامه ریزهای دشمنان اشاره کرد وگفت: همانطور که تاکنون از مسیر اهداف امام و انقلاب دور نشده ایم همچنان ایستادگی خواهیم کرد

امام جمعه زنجان همچنین حسن خلق در خانه و جامعه را نشانه مومنان دانست واز مردم بویژه جوانان خواست کتاب های مربوط به زندگی و سلوک پیامبر اسلام (ص) را به عنوان دستورالعمل زندگی خود مطالعه کنند .

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 5 دیماه سالروز ولادت حضرت مسیح به هموطنان مسیحی تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین با اشاره به 5 دی 63 سالروز تشکیل حفاظت از هواپیماها به دستور امام خمینی (ره ) افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به شیوه های مختلف درصدد بر هم زدن امنیت کشور و هواپیما ربایی بوده اند که سپاه پاسداران به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در صدد حفظ هواپیماها برآمد که تا امروز در این امر موفق بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پایان نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

۱۳۹۵/۱۰/۳

اخبار مرتبط