توهین به دختر ترامپ، به قیمت اخراج از هواپیما

عکس خبري -توهين به دختر ترامپ، به قيمت اخراج از هواپيما

توهین یك مسافر به دختر دونالد ترامپ در یك هواپیمای مسافربری موجب اخراج وی از پرواز شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یکی از مسافران شرکت هواپیمایی جت‌بلو به خاطر آن‌چه شاهدین اظهارات خشمگینانۀ وی در مقابل دختر دونالد ترامپ، رئیس‎جمهور منتخب امریکا، توصیف کرده‏‎اند، از هواپیما اخراج شده است.

خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد جت‎بلو این مرد خشمگین و معترض امریکایی را پنجشنبه از هواپیما اخراج کرده است.

شرکت هواپیمایی جت‌بلو با انتشار بیانیه‎ای تأیید کرد که یک مسافر از پرواز فرودگاه بین‎المللی جان اف کندی به مقصد سان فرانسیسکو اخراج شده است، اما جزئیات و علت این حادثه را تشریح نکرد.

یکی از مسافرین دیگر این هواپیما به رسانه‌ها گفته است که وقتی مرد اخراج‌شده ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‎جمهور منتخب امریکا را دید، به شدت واکنش نشان داد و گفت: «آه خدای من. این یک کابوس است!»

به گفتۀ این مسافر، مرد اخراج شده سپس در حالی که می‎لرزید، گفت: «آن‎ها در حال تباه کردن کشور ما هستند و حالا سعی دارند پرواز ما را هم تباه کنند.»

این مسافر تأکید کرد که این مرد به شکل واضحی آشفته بود، اما اصلاً داد و فریاد نکرد.

در بیانیۀ جت‌بلو آمده است که پس از اخراج شدن فرد ذکر شده، این شرکت هواپیمایی تلاش کرده است تا در پرواز بعدی جایی برای وی درنظر بگیرد.

بر اساس گزارش شبکۀ ای‎بی‎سی نیوز، ایوانکا به همراه فرزندانش در حال سفر به هاوایی برای گذراندن تعطیلات با خانواده‎اش بوده است.

به نقل از پرس‌تی‌وی، با وجود روشن نبودن هویت فرد اخراج شده از هواپیما، وبسایت خبری دیلی‌میل با انتشار گزارشی به نقل از شاهدین نوشت، این مرد دَن گلدشتاین نام دارد، وکیل است و در منطقۀ بروکلین در نیویورکِ امریکا زندگی می‎کند.

۱۳۹۵/۱۰/۳

اخبار مرتبط