دبیر فدراسیون والیبال:مربیان بزرگ پشت در تیم‌ملی ما صف نكشیدند!

ماجرای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد اما خبری از مربی بزرگ نیست.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛همچنان یک به یک گزینه های پیش روی ایران می پرند. همین حالا تنها گزینه ای که برای ایران مانده ، رادوستین استویچوف است. سرمربی بلغارستانی که گزینه چهارم فهرست مربیان مورد نظر تیم ملی بود. کسی که حتی به شهرت کواچ صربستانی هم نیست. تیم ملی والیبال ایران که دوره باشکوهی را با ولاسکو سپری کرد و توانست جهانی شود ، در یکی ، دو سال کذشته مدام بحران مربی داشته است. ستاره های تیم ملی همواره خودشان را بزرگتر از مربی شان دانستند.

حتی بعد از کواچ ، لوزانوی سرشناس هم نتوانست این تیم را جمع کند. بعد از المپیک که لوزانو کنار گذاشته شد ، دکتر خسرو ابراهیم عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال تاکید داشت ، تیم ملی نیاز به یک مربی بزرگ و نظم گرا دارد که اسمش از تیم و بازیکنانش بزرگتر باشد که ریشه بازیکن سالاری در تیم از بین برود.

این نظر را البته به طور ضمنی خود داورزنی رئیس فدراسیون هم تائید می کرد. در مقام انتخاب اما داورزنی که مدام می گفت فهرست بهترین مربیان دنیا در جیبش است، نه توانست آلکنو ، دیکتاتور تئوریسین روس را به ایران بکشاند. نه آنتیگای فرانسوی مقصدش ایران شد . نه آناستازی دوباره با فدراسیون ایران توانست توافق کند. گزینه ای مثل دی جورجی ایتالیایی هم سرانجام سر از تیم ملی لهستان پیوست و برای ایران گزینه ای غیر از استویچوف نمانده است.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در این باره می گوید:«او فعلا تنها کسی است که درحال مذاکره ایم. قرار شده تا 8 روز آینده خبر نهایی را بدهد. البته مربی بزرگ و صاحب سبکی در والیبال باشگاهی است اما می پذیرم که حتی با انتخاب این مربی هم خیلی از منتقدان انتقادهای شان تداوم پیدا می کند. اما یادتان نرود همه مربیان ملی بزرگ دنیا صف نکشیده اند که بخواهند سرمربی تیم ما باشند.»

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط