ماجرای دعوتنامه‌های عجیب چینی برای انصاری!

اگرچه سایت‌ها تصویری از پیشنهاد رسمی باشگاه چینی هنگ فینگ به محمد انصاری را منتشر كرده‌اند، اكبر طاهری همچنان اعتقاد دارد این دعوتنامه‌ها بودار هستند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛در آخرین پیشنهاد منتشر شده در رسانه ها که الان حدود 10 روزی از ارسالش گذشته ، عنوان شده این تیم چینی برای جذب دفاع پرسپولیس رقم 670 هزار دلار پیشنهاد داده است. البته نزدیکان به انصاری می گویند این پیشنهاد اولیه است و این باشگاه در ادامه پیشنهاد دیگری برای دفاع پرسپولیس فرستاده که رقمش بالغ بر 1.2 میلیون دلار است. محمد انصاری که خیلی دوست دارد این پیشنهاد میلیاردی را از دست ندهد ، در آخرین اظهار نظرش گفته امیدوار است نه خودش ضرر کند و نه پرسپولیس.

باشگاه پرسپولیس اما در این پیشنهادها تردید دارد. پندار خمارلو ، مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره مشکوک خوانده شدن این دعوتنامه ها از سوی اکبر طاهری می گوید:«ببینید ما نمی گوییم دعوتنامه ای از سوی باشگاه چینی برای مان نرسیده است. اتفاقا جای یک دعوتنامه ، چند تا آمده. پیشنهاد اولیه 200 هزار دلار بود ، بعد شد 500 هزار تا ، بعد گفتند 650 هزار تا و بعد هم که در رسانه ها نوشتند 1.2 میلیون دلار برای انصاری پیشنهاد شده. یکی از دعوتنامه ها اصلا در سربرگ رسمی نبود. یکی شان مهر باشگاه را نداشت. یکی امضاء نداشت و اصلا مشکل بزرگتر این است که این ارقام چرا هی نجومی بالا می رود؟ این روند باعث تعجب باشگاه شده است. اینکه این ارقام چرا مدام عوض می شوند. آنها چرا این قدر چانه می زنند و یک بار از ابتدا این رقم را پیشنهاد نداده اند. الان دعوتنامه هایی که در باشگاه است با این چیزهایی که در خارج باشگاه بحث می شود ، تفاوت هایی دارد. به همین خاطر هم آقای طاهری مصاحبه کرد و گفت درباره این دعوتنامه ها تردید دارد.»
البته جدیدترین خبر درباره ماجرای انصاری این است که مدیران تیم پر طرفدار پایتخت به مکاتبات چینی ها پاسخ دادند. البته آنها از برانکو نظر خواستند و او شرط این جدایی را جذب شجاع خلیل زاده یا پراهیچ اعلام کرده است.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط