تولید ۱۳ خودروی سنگین متوقف شد

تولید ۱۳ مدل خودروی سنگین در آبان ماه امسال متوقف شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، ‌در این مدت تولید کامیون کمپرسی بنز LK۲۶۲۴ شرکت ایران خودرو دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

همچنین تولید کامیون باری بنز L۲۶۲۴ به عنوان دیگر محصول ایران خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته و از شش دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید سه محصول شرکت زامیاد شامل کامیون کشنده تک محور ۲*۴، کامیون کشنده دو محور ۶*۴ و کامیون کمپرسی دو محور ۶*۴ نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و به ترتیب از یک، یک و یک دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

آبان ماه امسال تولید دو کامیونت فوتون ۸T و ۶T AUMARK شرکت سایپا دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از ۱۰۸ و ۱۲۶ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت. همچنین تولید کامیون کاویان K۱۱۹ شرکت کاریزان خودرو ساوه نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از پنج دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیونت کاویان K۳۷۵ و کامیون کاویان K۲۱۹ شرکت کاریزان خودرو ساوه نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از دو و دو دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت. در این مدت تولید کامیونت کاویان K۱۰۶GL شرکت کاریزان خودرو قزوین نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از پنج دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیونت شیلر ۶ بهمن دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر رسید. همچنین تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۵ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

۱۳۹۵/۱۰/۵

اخبار مرتبط