عذرخواهی بیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مردم

خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای ضمن تشكر و قدردانی از این همه ابراز احساسات پاك و بی شائبه، بخاطر عدم امكان حضور در این مراسم از مردم سراسر كشور عذرخواهی كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مراجع محترم عظام، ائمه محترم جمعه و جماعات، استانداران و مسئولان محترم استانی، مردم شریف شهرها و روستاها، اصناف و گروه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی

آنچه در غم سنگین پدر بزرگوارمان، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مایه تسلای خاطر است ، همدلی و همدردی های شماست که از نخستین لحظات رحلت ایشان تا کنون، به یمن همدردی‌ها و ابراز محبت‌های بی شائبه، آنی احساس تنهایی نمی‌کنیم و مهمتر از آن، زحماتی است که برای برگزاری مراسم تجلیل و عزاداری در شهرها و روستاهای سراسر کشور متقبل می شوید.

ادب و وظیفه حکم می‌کند به عنوان خانواده آن عالم ربانی و عزیز سفر کرده، برای هر مراسمی در بین شما مردم خونگرم، فهیم و زمان شناس، حضور یابیم و از ابراز این همه لطف، محبت و احساسات، حضوری تشکر و سپاسگزاری کنیم. اما برگزاری برنامه‌های متعدد مشابه در تهران، قم، کرمان و ... و هم زمانی آن‌ها، متاسفانه این فرصت را از ما گرفته و مطمئن هستیم که این عدم حضور خانواده را با بزرگواری‌های خویش بر ما می‌بخشایید. زبان و کلام ما، از جبران زحمات و پاسخ به این همه ابراز احساسات پاک شما عزیزان در سراسر کشور، قاصر و الکن است.

فرصت را غنیمت دانسته و تکرار دلنشین سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی را به یاد می‌آوریم که آنچه ایران و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور داده و خواهد داد، همراهی دینی، همدلی ملی و خط مشی اعتدال بوده و مهمتر از همه اینکه، خشنودی روحی آیت الله هاشمی رفسنجانی و رضایت قلبی ما در پرهیز از ایجاد زحمت برای مردمی است که آوازه ی وفاداری آنان به آرمان های امام، شهدا و پدر عزیزمان، مرزهای ایران را درنوردیده است.

۱۳۹۵/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط