۴۰فعال سیاسی به صحنه انتخابات می‌آیند

عکس خبري -??فعال سياسي به صحنه انتخابات مي‌آيند

اكنون موتلفه قصد ندارد، بگوید كدام افراد را مد نظر دارد. اول تیم، گفتمان و برنامه نامزدها را بررسی می‌كند، بعد از گزینش افراد، نظرسنجی انجام می‌دهد تا بر اساس رتبه بندی حاصله با شخصیت‌ها صحبت شود كه آیا آنها برنامه اعلامی خود را مطرح و دنبال می‌كنند یا خیر؛ این مراحل كه طی شد مطابق وظیفه شرعی، نامزد برتر را معرفی می‌كند.


به گزارش نما، اسدالله بادامچیان در بخشی از گفت‌وگوی خود با شماره اخیر نشریه مثلث و در پاسخ به این سوال که "آقای عسگراولادی گفتند که ۲۵ نامزد اصولگرا در صحنه انتخابات هستند،‌از این تعداد چند نفر مد نظر موتلفه است که از میان آنها یک نفر انتخاب شود؟" می‌گوید:

غیر از تیم اصولگرایان، ۱۵ ـ ۱۰ نفر شخصیت اصلاح‌طلب هم نامشان مطرح است که جمعاً ۴۰ فعال سیاسی در صحنه (انتخابات) حضور دارند. فارغ از این بحث، اکنون موتلفه قصد ندارد، بگوید کدام افراد را مد نظر دارد. اول تیم، گفتمان و برنامه نامزدها را بررسی می‌کند، بعد از گزینش افراد، نظرسنجی انجام می‌دهد تا بر اساس رتبه بندی حاصله با شخصیت‌ها صحبت شود که آیا آنها برنامه اعلامی خود را مطرح و دنبال می‌کنند یا خیر؛ این مراحل که طی شد مطابق وظیفه شرعی، نامزد برتر را معرفی می‌کند.

قائم مقام حزب موتلفه همچنین در پاسخ به این سوال که "شما انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را شبیه سال ۸۸ می‌بینید که فضا میان دو نامزد دو قطبی شد یا مثل سال ۸۴ خواهد بود که آرا میان نامزدها پخش می‌شود و نهایتا دو نامزد به مرحله دوم می‌روند؟" نیز تصریح می‌کند:
"شبیه سال ۹۲ می‌دانم. چرا که شرایط ۹ ماه آینده با سال ۸۸ و سال ۸۴ متفاوت خواهد بود."

بادامچیان همچنین در پایان گفت‌وگوی خود نیز درباره اصلاح‌طلبان می‌گوید: اگر اصلاح‌‌طلبان بر گفتمان قبلی اصرار کنند، موقعیتی در جامعه پیدا نمی‌کنند مگر اینکه اسمشان را عوض کنند.

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط