آغاز 'رالی ایرانی' با فروتن و شاكردوست

آرش معیریان مجموعه «رالی ایرانی» را با حضور بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، الناز شاكردوست، بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی كلید زد.

به گزارش نما، «علیرضا تهرانی» دستیار اول کارگردان، در گفت‌وگو با فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: مجموعه «رالی ایرانی» با حضور بازیگران شرکت‌کننده و جمعی دیگر از هنرمندان کشورمان در تهران کلید خورد.


وی ادامه داد: اولین سری مسابقه با حضور سه گروه شرکت‌کننده شامل محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و نیما فلاح و سحر ولدبیگی ضبط می‌شود.


تهرانی تصریح کرد: «رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه در ژانر نمایش واقعی (reallityshow) است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.


وی افزود: در این ژانر که در سینمای بین‌الملل سابقه بیشتری دارد، یک فیلمنامه دقیق وجود دارد که بازیگران تنها از 50 درصد آن مطلع می‌شوند و بنابراین دائما در شرایط ‌پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمیم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند. گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از شروع رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند.


تهرانی گفت: در این فیلم ـ مسابقه که 50 درصد آن نمایشی است، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند. پایان فیلم سه روز بعد در یک جنگل دورافتاده در شمال کشور خواهد بود. «رالی ایرانی» شامل لوکیشن‌ بزرگی است که از تهران شروع شده و تا نقاط دیگر ایران ادامه می‌یابد.

۱۳۹۱/۶/۲۶

اخبار مرتبط