ملكشاهی در گفتگو با نما مطرح كرد:

بهانه جویی های آمریكا برای دور زدن برجام / منافع استراتژیك اروپاییان در گرو حمایت از اسرائیل است

عکس خبري -بهانه جويي هاي آمريکا براي دور زدن برجام / منافع استراتژيک اروپاييان در حمايت از اسرائيل است

اروپاییان و آمریكایی ها در اجرای مفاد و تعهدات برجام به دنبال وقت كشی و بهانه جویی هستند و می خواهند از بهانه آوردن‎ها به اهداف خود كه خلع سلاح كردن ایرانیان است دست یابند.

محمدرضا ملکشاهی، عضو کمیسیون عمران مجلس، و نماینده مردم لرستان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در انتقاد به توافقنامه هایی که نهایی نمی شوند بعد از گذشت یک سال و نیم از برجام، گفت: عدم نهایی شدن توافق نامه ها شاید یک شانتاژ سیاسی جهانی باشد چراکه در باطن کشورهای آمریکایی و اروپایی مخالفت با نظام اسلامی همواره وجود داشته است و این مخالفت ها از جنگ تحمیلی علیه ایران گرفته تا اجرای کودتا ادامه دارد.
وی در ادامه به حمایت اروپاییان از اسرائیل اشاره کرد و بیان داشت:اروپاییان همواره در برخورد و رویاوریی با کشورهای جهان از منافع اسرائیل دفاع می کنند و سادگی است که احساس کنیم که اروپاییان و آمریکایی ها بخواهند جهت تقویت کشورمان اقدامی را انجام دهند و حرفهای دولتمردان اروپایی با اهدافشان هیچ همخوانی ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر این مطلب که شاید ملت های اروپایی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نباشند اما دولتمردان آنها هموراه در جهت رسیدن به اهدافشان قدم بر می دارند، گفت: دولتمردان اروپایی منتظر روزی هستند که نظام جمهوری اسلامی نباشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نمی دانم چرا نمی توانم خود را قانع کنم که کشورهای اروپایی بخواهند قدمی به نفع جمهوری اسلامی در جهان بردارند.
نماینده مردم لرستان در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که دولت نباید ملاحظلات سایسی را در مقابل کشورهای اروپایی قبول کند، ادامه داد: وقتی کشورهای 1+5 برجام را امضاء کرده اند در حال حاضر باید در سرمایه گذاری در ایران مشکل نداشته باشیم و موانع جهت سرمایه گذاری را بر طبق مفاد و معاهده برجام برداشته شود.
ملکشاهی ادامه داد: هنوز بعد از برجام کوچکترین کاری که اقتصاد ایران را در ریل پیشرفت قرار دهد از سوی کشورهای اروپایی و آمریکائی انجام نشده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت تصریح کرد: اروپاییان و آمریکایی ها در اجرای مفاد و تعهدات برجام به دنبال وقت کشی و بهانه جویی هستند و می خواهند از بهانه آوردن‎ها به اهداف خود که خلع سلاح کردن ایرانیان است دست یابند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خاتمه تأکید کرد: اروپاییان و آمریکایی ها از نظر سیاسی کودن تر از این حرف هایی هستند که می زنند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط