ترامپ: رسانه‌ها واقعیت را به مردم نمی‌گویند

رئیس جمهور آمریكا در نشستی خبری ضمن معرفی گزینه جدیدش برای وزارت كار، ضمن حمله لفظی به رسانه های مخالفش در این كشور، باز هم اظهارات ضد ایرانی خودش را تكرار كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نشست خبری دونالد ترامپ برای معرفی نامزد جدید وزارت کار آغاز شد. وی «الکساندر آکاستا» را برای این سمت نامزد کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: فقط میخواهم الکس اکاستا را برای وزارت کار معرفی کنم. او تواناییهای خوبی دارد و میتواند وزیری عالی باشد.

ترامپ گفت: رسانه ها به شدت ریاکار شده اند. حقیقتا سطح بی ریایی رسانه ها به حدی غیرقابل کنترل در آمده اند. من انتخاب شده ام که سیستم ورشکسته کنونی را درست کنم. البته باید بگویم برخی رسانه ها واقعا خالصانه دارند کار میکنند اما بخش اعظم آنها اینطور نیستند.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: من یک وضع در هم و برهم را به ارث برده ام هم از منظر داخلی و هم از منظر خارجی. وضعیت خارجی را ببینید وضع خاورمیانه را. وضع کره شمالی را. به شما قول میدهم به آن خواهیم پرداخت.

جانشین باراک اوباما با اشاره به حضور تروریستهای داعشی در عراق و سوریه، گفت که داعش را هم از دولت سابق آمریکا به ارث برده است.

دونالد ترامپ بار دیگر ادعاهای ضد ایرانی خود را تکرار کرد.

او گفت: علیه ایران که از دولت قبلی(اوباما) سوءاستفاده می‌کرد و بزرگترین حامی دولتی تروریسم است، تحریم‌های تازه‌ای وضع کردیم.

۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط