حال «احمد عزیزی» وخیم شد

خواهر احمد عزیزی به تشریح آخرین وضعیت این شاعر پرداخت و ضمن اشاره به عدم جراحی طی روز جاری گفت: احمد امروز راهی اتاق عمل شد ولی بدون جراحی به آی سی یو برگشت.

به گزارش نما، زینب عزیزی خواهر احمد عزیزی شاعر انقلابی پیشکسوت پیرامون آخرین وضعیت این شاعر اظهار داشت: حال برادرم وخیم است برایش دعا کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظهر امروز تقریبا حدود ساعت 14:45 دقیقه راهی اتاق عمل شد اما بدون جراحی به ای سی یو بازگشت چرا که در روده ها عدم خون رسانی مشاهده شد.

خواهر این شاعر انقلابی تاکید کرد: حال عمومی احمد خوب نیست از همگان درخواست دعا دارم تا شاهد بهبودی باشیم.

گفتنی است از روز جمعه با انقباض شکم و درد این شاعر راهی اتاق عمل شد ولی اکنون با گذشت دو روز همچنان حال مساعدی ندارد.

احمد عزیزی در چهارم دی 1337 در سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه به دنیا آمد. در کودکی با عشایر سیاه چادرنشین حشر و نشر فراوان داشت و قبل از رفتن به دبستان، خواندن و نوشتن را بدون داشتن معلم و تنها از روی کنجکاوی و تأمل و دقت از نوشته‌های روی تابلوها و اسامی خیابان‌ها به خوبی فرا گرفت. «کفش‌های مکاشفه» 1367، «شرجی آواز» 1368، «خاب‌نامه و باغ تناسخ» 1371، «ترجمه زخم» 1370، «باران پروانه» 1371، «رودخانه رؤیا» 1371، «ملکوت تکلم»، «سیل گل سرخ» 1352 از جمله آثار احمد عزیزی است.

این شاعر و مداح اهل بیت(ع) از 15 اسفندماه 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفت و از همان زمان تاکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط