كارت پایان‌خدمت شرط گرفتن گواهینامه است یا خیر؟

مجمع واردات: فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعطای گواهینامه به افراد فاقد كارت پایان خدمت منوط به نظر مجلس شورای اسلامی است و سعی ما این است كه این موضوع را حل كنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تعامل پلیس و مردم در تامین امنیت دیشب 25 اسفندماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار حسین اشتری در پاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی برای ایام نوروز گفت: قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین96 مشغول خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه، بیش از 300 هزار نفر از همکارانم در ایام نوروز در اقصی نقاط کشور مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند بود اظهار داشت: قرارگاه نوروزی7 قرارگاه فرعی دارد که یکی از آنها قرارگاه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه، امسال با تجهیزات و آمادگی بیشتر در خدمت مردم هستیم ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی و همکاری بین مردم و نیروی انتظامی شاهد سال خوب از نظر ایمنی و سلامت مردم باشیم.

امسال بیش از 2 میلیون خودرو و موتورسیکلت به جمع وسایل نقلیه اضافه شده است

سردار اشتری با اشاره به اینکه، امسال بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو و حدود 300 هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده است افزود: امسال حدود 2 میلیون و 100 هزار خودرو و موتورسیکلت به جمع وسایل نقلیه اضافه شده است لذا در مجموع حدود31 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کل کشور مشغول تردد هستند.

تعداد جانباختگان نسبت به سال گذشته 3/5 درصد کاهش یافته است

وی با اشاره به اینکه، سفر های مردم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: امسال تعداد جانباختگان نسبت به سال گذشته حدود523 نفر کاهش یافته است لذا شاهد کاهش 3/5 درصدی جانباختگان نسبت به سال قبل هستیم.

وی با بیان اینکه، بیشترین علت تصادفات عامل انسانی است به طوری که، امسال بیش از14 هزار نفر جانباخته داشتیم اظهار داشت: بحث اخلاق مداری از گفتمان رایج نیروی انتظامی است لذا، برای آرامش، امنیت و سلامت مردم هر کاری انجام می دهیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه، برخورد هایی که در شأن همکارانم نبوده بسیار کم است خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیلی برخورد ناشایست داشتند به نسبت کسانی که به خوبی خدمت کردند پایین است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه، مردم می توانند با سامانه197 به منظور انتقال پیشنهادات، شکایات، قدردانی و راهنمایی تماس بگیرند گفت: بیش از یک میلیون و100 هزار نفر با سامانه197 تماس گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه، 8 هزار و755 کیلومتر مرز با 15 کشور همسایه داریم افزود: در تمام مرزها مرزبانی نیروی انتظامی حضور دارد و کنترل مناسبی بر مرزهای کشور انجام شده لذا، هر سال بر کیفیت کار ما افزوده شده است.

وضعیت امنیت کشور خوب است

وی با تاکید بر اینکه، وضعیت امنیت کشور خوب است عنوان کرد: از جهت ورود اشرار و موضوعات امنیتی اقدامات خوبی انجام شده است، اشراف اطلاعاتی خوبی داریم.

۱۳۹۶/۱/۲

اخبار مرتبط