مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

مناطق عملیاتی جنوب كشور امسال شاهد رشد بیشتر حضور زائران راهیان نور بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: امسال اقدامات خوبی در راهیان نور صورت گرفته و حضور زائران نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش نما به نقل از ستاد خبری راهیان نور، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی با اشاره به اینکه حضور پرشور جوانان و نوجوانان در حرکت راهیان نور، از برکات شهدا محسوب می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند که بر خلاف جوسازی علیه نسل امروز، نسل جوان امروزی اگر بهتر از نسل جوان دوران دفاع مقدس نباشد اما همانند آن نسل، پویا و جهادگر است و نسل امروزی را می‌توان جزو رویش‌های انقلاب برشمرد و همه اینها حاصل برکت و خون شهداست.

وی ادامه داد: باید به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرد و معنویت این مکان‌های مقدس را از نزدیک حس کرد و با خواندن و گفتن نمی‌توان معنویت راهیان نور را حس کرد و نیاز است نسل‌های امروزی در این مکان‌های مقدس قدم بگذارند تا واقعیت و حقیقت نورانی شهدا را درک کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: بحمدالله امسال اقدامات خوبی در راهیان نور صورت گرفته و حضور زائران نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و باید گفت که اقدامات خوبی در زمینه تربیت راویان دفاع مقدس، حضور مبلغان راهیان نور، خادم الشهدا و مدیران کاروان‌ها در مناطق عملیاتی صورت گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه‌ محصولات فرهنگی در یادمان‌های دفاع مقدس، یکی از اقدمات خوبی بوده است و در مجموع امسال شاهد برگزاری پر شور اردوهای راهیان نور تا این لحظه بودیم.

وی با بیان اینکه ما خادم و خاک پای شهدا هستیم و آرزوی قلبی همه ما، محشور شدن با شهداست، گفت: شهدا مسیر زندگی خود را به خوبی پیدا کردند و قدم در مسیری نهادند که به سالار شهیدان(ع) ختم می‌شود.

۱۳۹۶/۱/۱۲

اخبار مرتبط