مهار شعله‌های آتش در كارگاه خیاطی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یك كارگاه خیاطی واقع در محدوده پاسگاه نعمت آباد خبرداد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه خیاطی واقع در محدوده پاسگاه نعمت آباد خبرداد.

سید جلال ملکی دربارهٔ جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه دیشب، آتش‌سوزی در محل پاسگاه نعمت‌آباد، خیابان طالقانی به نیروهای سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: حریق در زیر زمین ۵۰ متری یک خانه قدیمی رخ داده بود و به دلیل تبدیل شدن این زیر زمین به کارگاه خیاطی، زمان حضور آتش‌نشان‌ها پوشاک تولید شده در حال سوختن بودند.

ملکی از مصدوم شدن ۵ تن در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه ۵ کارگر که یکی از آنها زن و ۴ تن دیگر مرد بودند، دچار سوختگی شده و از سوی آتش‌نشان‌ها به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

وی در خصوص علت حادثه خاطرنشان کرد: پس از حضور کارشناس آتش‌نشانی در محل حادثه و بررسی وضعیت، مشخص شد علت حریق نشت گاز از شیلنگ گازی بوده است که برای انشعاب گرفته شده بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در رابطه با زمان اتمام عملیات آتش‌نشان‌ها اذعان کرد: آتش‌نشان‌ها ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه پس از اقدامات لازم، عملیات خود را به اتمام رساندند.

۱۳۹۶/۱/۱۶

اخبار مرتبط