رئیس جمنا مباركه :هدف ما انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس شورای مركزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مباركه گفت:هدف و برنامه فعلی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری است اما نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی شهر هم بی تفاوت نیستیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا, اصغر رحیمی لنجی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای این انتخابات فعالیت نمی‌کند و اهداف و برنامه‌های طولانی مدتی دارد اما هدف فعلی انتخابات ریاست جمهوری است.
وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، حزب یا تشکل سیاسی نیست بلکه یک جبهه مردمی است گفت: موضوع فعالیت این جبهه در زمینه انتخابات نیست اما با توجه به اینکه شروع فعالیتش با زمان برگزاری انتخابات مصادف شده بالاجبار وارد بحث انتخابات شده است.
رحیمی با بیان اینکه روند فعالیت این جبهه بطور کامل بر اساس دموکراسی است و از پایین به بالا ست گفت:جبهه مردمی انقلاب اسلامی نسبت به تشویق افراد انقلابی برای حضور درعرصه انتخابات شوراهای شهر و حمایت و کمک به آنها اقدام خواهد کرد.
وی درباره استمرار کار جبهه پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند و تیم‌هایی که لازم است برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مطالبات از دولت مستقر را داشته باشند، مورد توجه خواهد بود.
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان مبارکه گفت:هدف این جبهه کادر سازی برای آینده انقلاب و نظام اسلامی و مطالبه گری نیازمندی های مردمی است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون آماردقیقی ازتعداد اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در شهرستان مبارکه در اختیار نداریم افزود: پس از برگزاری مجمع محلی می توانیم ارزیابی و آمار دقیق را ارائه دهیم.
رحیمی لنجی با بیان اینکه تا کنون چهار جلسه شورای مرکزی جبهه در شهرستان مبارکه تشکیل شده است گفت: شهرستان مبارکه به 12 محله تقسیم بندی شده و هر محله یک شورا دارد.
رحیمی لنجی با بیان اینکه کمیته‌های مختلف که برای جبهه در نظر گرفته شده تشکیل شده‌اند، ادامه داد: همه تخصص ها و اقشارمردم تحت پوشش کمیته های این جبهه قرار می گیرند .
وی با اشاره به انتخاب پنج گزینه اول جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پنج نفری که انتخاب شدند تعهد داده‌اند، اگر به یک نفر رسیدیم، به نفع آن یک نفر از صحنه کنار بروند.
رحیمی لنجی با بیان اینکه هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلابی با سلایق مختلف زیر یک خیمه است گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تا کنون در 450 شهرستان کشور و در بین 27 قشر تشکیل شده و بیش از 550 نفر از شخصیت های سیاسی، انقلابی و مطرح کشور در بدو تشکیل و اعلام موجودیت این جبهه از آن حمایت کردند.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

۱۳۹۶/۱/۲۴

اخبار مرتبط