افزایش مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی

نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات افزایش ارقام جدید مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی، گفت: افزایش حقوق مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی ذكر شده به 20 درصد حداقل دستمزد در پی قانون برنامه ششم توسعه در مجلس تصویب شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: عبدالرضا مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش حداقل حقوق خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اظهار داشت: افزایش حقوق مشخص شده طی همین ماه (از روز گذشته) به حساب مددجویان واریز شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حقوق مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی ذکر شده به 20 درصد حداقل دستمزد در پی قانون برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و جدول آن نیز نهایی شده است.

وی با بیان اینکه این ماه به استثنا اصل حقوق مددجویان را کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌کند، افزود: سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها مابه‌التفاوت حقوقی که اضافه شده است را به حساب مددجویان واریز می‌کند.

مصری در خصوص پرداخت حقوق به مددجویان یک‌نفره، اضافه کرد: 53 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های یک نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 95 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها واریز که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 193 هزار تومان دریافتی داشته باشند.

وی با اشاره به دریافتی این ماه خانواده‌های دو نفره، یادآور شد: 61 هزار تومان حقوق از سوی نهاد‌های حمایتی مذکور به حساب خانواده‌های دو نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 189 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه بابت حقوق اضافه شده واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 341 هزار تومان دریافت کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت به دریافتی خانواده‌های سه نفره اشاره و بیان کرد: 72 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های سه نفره واریز که اضافه بر آن 253 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 462 هزار و 500 تومان دریافتی داشته باشند.

وی با اشاره به دریافتی این ماه خانواده‌های چهار نفره، خاطرنشان کرد: 81 هزار تومان حقوق از سوی نهاد‌های حمایتی مذکور به حساب خانواده‌های چهار نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 337 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌‌ها بابت حقوق اضافه شده واریز شده که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 600 هزار تومان دریافت کنند.

مصری در خصوص دریافتی خانواده‌های پنج‌ نفره به بالا، گفت:‌ 100 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های پنج نفره به بالا واریز می‌شود که اضافه بر آن 365 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 687 هزار و 500 تومان دریافتی داشته باشند.

۱۳۹۶/۱/۲۸

اخبار مرتبط