تایید عضویت ۱۵۰۰ نفر در انتخابات خانه‌های مطبوعات

۱۵۰۰ نفر برای انتخابات الكترونیكی هیئت مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات سراسر كشور عضو شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات، عضویت حدود 1500 نفر برای شرکت در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات سراسر کشور تایید شده است.

براین اساس تا 25 فروردین، 1445 نفر با نظر خانه‌های مطبوعات استان‌های کشور برای عضویت در خانه و حضور در انتخابات تایید شده‌اند. در این میان بیشترین مدیر مسئول مربوط به استان‌های کرمان، آذربایجان غربی و مازندران است و بیشترین عضویت خبرنگاری نیز در استان‌های کرمان، فارس، قزوین صورت گرفته است.

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان‌های کرمان، فارس، قزوین، آذربایجان غربی و البرز به ترتیب بیشترین آمار تایید اعضا را به خود اختصاص داده‌اند و استان‌های فارس، قزوین، تهران بیشترین صف انتظار برای بررسی عضویت افراد ثبت نام شده را دارند که در حدود هزار نفر هستند.

همچنین از زمان آغاز اعلام نامزدی تا پایان 25 فروردین، 326 نفر در استان‌های مختلف، نامزدی خود را برای انتخابات، اعلام و در سامانه ثبت کرده‌اند که استان‌های کرمان، قزوین و البرز بیشترین تعداد نامزد ثبت نامی را داشته‌اند.

مجمع عمومی خانه مطبوعات برای اولین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت هشت صبح تا 16 روز چهارشنبه مورخ 10 خرداد 1396 برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان برگزار می‌شود.

اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند. کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

۱۳۹۶/۱/۲۹

اخبار مرتبط