برانكو: كم شدن انگیزه بازیكنان خطرناك است

سرمربی پرسپولیس گفت كه تیمش بازی خوبی مقابل پدیده انجام خواهد داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی تیمش برابر پدیده حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: این بازی برای ما خاص است. این نخستین بار است که در خانه خودمان و به عنوان قهرمان مقابل حریف حاضر می‌شویم. انتهای این بازی برای‌مان جشن قهرمانی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: با چنین وضع و حال و هوایی که وجود دارد، ممکن است کیفیت بازی‌مان مانند همیشه نباشد. البته من به بازیکنانم اعتقاد دارم و آن‌ها هستند که به من این اطمینان را می‌دهند که به عنوان یک قهرمان مقابل هواداران ارائه دهیم.
برانکو در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم که پدیده را شکست دهیم تا مراسم قهرمانی را با برد جشن بگیریم. البته احترام زیادی برای حریف قائلیم چون در یک ماه اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم باثبات و باکیفیتی بوده است. بعد از بازی با پدیده، بلافاصله به عمان می‌رویم و دوست داریم که قبل از آن با هواداران جشن بگیریم تا به این شکل از آن‌ها که یار دوازدهم‌مان بودند قدردانی کنیم. انتظار داریم ورزشگاه آزادی فردا پر باشد.
او در ادامه گفت که تمام بازیکنان تیمش برای دیدار فردا سالم هستند و فقط محسن مسلمان محروم است.
سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های چند بازیکن پرسپولیس که باعث ناراحتی محمود خوردبین و جلال حسینی شده بود هم گفت: همیشه باید مرزی برای شوخی وجود داشته باشد. در این زمینه هر کس نگاه خودش را دارد. آنچه مهم است اینکه بازیکنان قصد و غرض بدی نداشتند اما با این حال با آن‌ها صحبت خواهم کرد.
او درباره جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده هم گفت: بعد از بازی با الهلال آنالیز تیم را شروع می‌کنیم و بر اساس پتانسیل‌ها و نیازهای تیم به صورت جدی در این زمینه کار خواهیم کرد.
وی در مورد تغییر در کادر فنی در فصل آینده تصریح کرد: برنامه‌ای برای تغییر در کادر فنی‌مان ندارم. در طول فصل به نحو احسن کار خود را انجام داده‌ایم و از آن‌ها به خاطر تلاش دسته‌جمعی‌شان تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که چنین افرادی را در کنارم دارم.
او درباره کم‌انگیزه شدن بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ شانزدهم گفت: طبیعی است که این می‌تواند خطرساز باشد. پس از بازی با الریان در دیدار با ماشین‌سازی دیدید که بازیکنان چگونه از لحاظ فیزیکی و روحی خالی کرده بودند و خسته شدند اما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و این قول را می‌توانم بدهم که در این سه بازی بهترین بازی پرسپولیس را خواهید دید تا بتوانیم اختلاف امتیاز خود را حفظ کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره حمایت پیشکسوتان در طول فصل و همچنین دعوت از آن‌ها در جشن قهرمانی این تیم توضیح داد: من از پیشکسوتانی چون علی کریمی، مهرداد میناوند، ادموند بزیک و... تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه به اردوی ما می‌آمدند و ما را حمایت و تشویق می‌کردند. این کار یکی از زیباترین صحنه‌های این فصل پرسپولیس بود. هر کسی که عضو خانواده پرسپولیس باشد، می‌تواند در این جشن حضور داشته باشد.
او درباره ممنوع‌الخروج بودن بازیکنانش گفت: سروش و سید جلال محروم هستند اما ممنوع‌الخروج نیستند. من پلیس نیستم که چنین اطلاعاتی را داشتم. درست است پدر من پلیس بوده است اما من اکنون مربی‌ام و چنین اطلاعاتی ندارم.
برانکو ایوانکوویچ درباره لیست بازیکنان مورد نیازش برای فصل بعد اظهار کرد: ما بعد از دیدار با الهلال کار خود را برای اضافه کردن بازیکنان مورد نیاز شروع خواهیم کرد و آن‌ها را آنالیز خواهیم کرد. دیدار با الهلال تاثیری در لیست فصل بعد من نخواهد داشت. تمام تمرکز ما بر روی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بوده و اگر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم، بازیکنانی را جذب می‌کنیم که بتوانند در بازی‌های تعیین کننده پیش‌روی ما ثمربخش باشند.
سرمربی کروات سرخ‌پوشان درباره استفاده از رضا کرملاچعب دردیدار با پدیده تصریح کرد: آیا شما بازی رضا در پرسپولیس را نگاه کرده‌اید؟ او تنها سه دقیقه مقابل نفت تهران بازی کرد اما من هر روز عملکردش را در تمرین زیر نظر دارم. برای برای حضور در ترکیب اصلی تیم ما هم کرملاچعب، هم آقایی، هم الوان‌زاده یا حتی سید جلال و طارمی هم باید تلاش کنند. همه دوست دارند برای پرسپولیس بازی کنند اما اولین معیار من تمرین است.

۱۳۹۶/۱/۲۹

اخبار مرتبط