«شریعتمداری» رئیس ستاد انتخابات روحانی شد

روحانی در حكمی محمد شریعتمداری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب كرد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد شریعتمداری

برگزاری انتخابات آزاد، سالم و قانونمدار، ثمره عدالت خواهی و تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام ماست و حضور آگاهانه و مصمم مردم در آن، ضامن عزت و استقلال کشور است. از آنجا که در شرایط حساس کنونی، تلاش برای هر چه مشارکت گسترده‌تر مردم در انتخابات و کمک به انتخابات آگاهانه و آزادانه آنان، مسئولیتی مهم و مؤثر است و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری منصوب می‌نمایم.

وظیفه اصلی ستاد، زمینه‌سازی و استقبال از حضور اثربخش ایرانیان در صحنه سرنوشت‌ساز انتخابات است و در این راستا اطمینان از رعایت قانون و آزادی و حقوق همه شهروندان و دسترسی آنان به اطلاعات درست و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی و رقابت‌های انتخاباتی و بهره‌گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان از همه گروه‌های اجتماعی ضروری است.

تردیدی ندارم که با عنایت ویژه الهی در ماه شعبان که ماه پیامبر اخلاق و رحمت است، ایمان و آگاهی مردم هوشمند ایران دوباره حماسه‌ای دیگر خواهد آفرید و بیداری و سربلندی ملت ایران را دوباره به جهانیان نشان خواهد داد.

امیدوارم این ستاد بتواند در خدمت‌رسانی به تلاش گسترده همه ایرانیان از همه جناح‌ها و حرکت‌های اجتماعی و سیاسی، خود را وظیفه‌مند نقش‌آفرینی در این حماسه بزرگ و افروزش مشعل امید و نشان دادن افق‌های پیشرفت می‌دانند، توفیق یابند.

موفقیت شما و همه تلاشگران مسیر سربلندی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

حسن روحانی
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۲/۶

اخبار مرتبط