دو قطبی شدن منافع ملی را به خطر می اندازد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: منافع ملی كشور و حیات سیاسی نظام با دوقطبی شدن جامعه در معرض مخاطره قرار می گیرد و دامن زدن به این قبیل مسائل، خطرناك و همچون تیغ دو لبه است.

به گزارش نما, سیدشهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مسلم است که برنامه ریزی های نظام باید در راستای کاهش فاصله های طبقاتی ویرانگر متمرکز شود و این مهم مستلزم یک اصلاح ساختاری عمیق در زمینه بسیاری از قوانین اقتصادی و مالیاتی کشور و اصلاح هنجارهای فرهنگی است.
وی تصریح کرد: محرومیت های موجود در کشور نتیجه برنامه های غلط و سیاست های اشتباه کسانی بود که با عوام فریبی بر سر کار آمدند.
چاوشی تاکید کرد: فاصله طبقاتی محصول رفتارهای عوام فریبانه ای است که برای جلب رأی متوسل به یارانه شد و خزانه کشور را برای کارهای بزرگ و عام المنفعه خالی کرد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش بسیار موثر و گسترده ای را برای توسعه اقتصادی کشور با هدف بهبود وضعیت معیشتی اقشار مختلف مردم انجام داده، تاکید کرد: دولت یازدهم دوست محرومین و مستضعفین و دشمن محرومیت است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید با بلندنظری، اقدامات قابل توجه و چشمگیری را بدون تبلیغات و هیاهو برای رفع محرومیت انجام داده است.
چاوشی با اشاره به خدمات موثر دولت یازدهم در راستای رشد و توسعه کشور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید سایه شوم تحریم را که بدتر از جنگ تن به تن بود از سر کشور دور کرد و گره از پای اقتصاد میهن گشود تا مردم آسوده خاطر در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات برای انتخابی اصلح گفت: پیروزی و نصرت خدا از آن کسانی است که با خداوند صادق و با خلق خدا صادقانه مدارا می کنند.

۱۳۹۶/۲/۱۷

اخبار مرتبط