شمسايي جام جهاني را از دست داد؛

بازیكنی كه می توانست منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهد

عکس خبري - بازيکني که مي توانست منافع ملي را بر منافع شخصي ترجيح دهد

ˈوحید شمساییˈ كاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در فهرست 25 نفره فدراسیون فوتبال قرار نگرفت و شانس حضور در رقابت های جام جهانی 2012 تایلند را از دست دهد.

به گزارش نمابه نقل از ایرنا، بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان که در سال های اخیر با عقد قراردادهایی نجومی، نام خود را به عنوان پر درآمدترین بازیکن فوتسال به ثبت رسانده است، امسال به دلیل کاهش سرمایه گذاری باشگاه ها بر روی این رشته ورزشی با هیچیک از تیم های لیگ برتری به توافق نرسید تا برای نخستین بار درطول 13 سال گذشته بدون تیم بماند.

شمسایی در جام ملت های آسیا در امارات با وجود عملکردی ضعیف، عنوان بهترین گلزن رقابت ها را به خود اختصاص داد تا به حضورش در جام جهانی اطمینان داشته باشد.

در همین رابطه، شمسایی به دلیل مسائل مالی حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه گیتی پسند نشد و به پیشنهادهای سایر تیم های پاسخ مثبت نداد.

این بازیکن 37 ساله تصور می کرد می تواند باز هم با قراردادی سنگین به عضویت یکی از باشگاه های لیگ برتری درآید به همین علت بر روی پیشنهادات خود پافشاری کرد و حاضر به پایین آوردن مبلغ قراردادش نشد تا شرایط برای خروجش از تیم ملی فوتسال مهیا شود.

علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال نیز با توجیه قرار نداشتن شمسایی در شرایط مسابقه، بر روی نام کاپیتان باسابقه تیم ملی و همبازی سابقه اش قلم کشید تا این بازیکن نتواند برای چهارمین بار حضورش در جام جهانی را تجربه کند.

این بازیکن در آخرین اقدام خود اوایل هفته جاری با مسئولان باشگاه دبیری تبریز به توافق رسید تا بتواند تیم ملی فوتسال را در جام جهانی همراهی کند اما جذب شش بازیکن لیگ برتری از سوی دبیری تبریز در ابتدای فصل باعث شد تا شمسایی نتواند به میادین فوتسال باز گردد.

اسامی 25 بازیکن اعلامی به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به شرح زیر است :

مجتبی نصیری‌نیا، محمود لطفی، سجاد بندی سعدی، محمد کشاورز، حمید احمدی، جواد اصغری مقدم، علی اصغر حسن‌زاده، مصطفی طیبی، مسعود دانشور، محمد طاهری، مهدی جاوید، مصطفی نظری، احمد اسماعیل‌پور، علی رهنما، حسین طیبی، قدرت بهادری، افشین کاظمی، فرهاد فخیم، سعید کیایی، علیرضا صمیمی، فرید نمازی، سپهر محمدی، حمید یوسفی، مجید تیکدری‌نژاد و محمد کوهستانی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام این تیم به تایلند ، اسامی 14 بازیکن حاضر در جام جهانی را اعلام خواهد کرد.

۱۳۹۱/۷/۵

اخبار مرتبط