نامه نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریك به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری، از روحانی خواست برعهدی كه با مردم محروم بسته پایدار بماند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، متن پیام تبریک آیت‌الله احمدی شاهرودی به حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

باسمه تعالی

پیام تشکر و تبریک ‌آیت‌الله احمدی‌شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان

به مناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶

مردم غیور و مقاوم استان خوزستان

سلام و درود خدا بر مردم شریف و صبوری که نه جنگ و نه تحریم و نه بلایای طبیعی و غیرطبیعی نمی‌توانند آنان را از مجاهدت و استقامت باز دارد. شما مردم بزرگوار علی‌رغم همه مشکلات و کاستی‌ها با حضور میلیونی خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت باز هم حماسه‌ای دیگر آفریدید و باز هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری عزیز انقلاب تجدید عهد و پیمان نمودید.

حبذا بر این غیرت و شرافت و احسنت به این همه عزت و سرافرازی و تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی، مردی که در عصر افول اندیشه منادی خرد و اعتدال شد تا بار دیگر جهان صدای صلح و دوستی ملتی بزرگ را به گوش جان بشنود.

انتظار می‌رود که اقبال بی‌سابقه را قدر بدانید و برعهدی که با این مردم محروم بستید پایدار بمانید. انتظار می‌رود که این اقبال بی‌سابقه را قدر بدانید و برعهدی که با این مردم محروم بستید پایدار بمانید. اگرچه یقین دارم از خاطر نخواهید برد آنچه را که در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی به ویژه در سخنرانی ۲۶ / ۰۲/ ۹۶ در ورزشگاه تختی اهواز متعهد شدید اما برادرانه یادآور می‌شوم این مردم همانانی‌اند که هوایی بر تنفس نداشتند اما هوای شما را در انتخابات داشتند. سزاوار نیست چنین سرو قامتانی در زیر بار نداری و بیکاری خم شوند و شرمسار خانواده‌های نجیب... آنها به یاری شما آمدند و حق و انصاف می‌طلبد که شما نیز به دستگیری آنها بشتابید.

با ادب و احترام

احمد شاهرودی

نماینده مردم شریف استان خوزستان

در مجلس خبرگان رهبری

۱۳۹۶/۳/۱

اخبار مرتبط