هاشمی: از دشمن‌تراشی پرهیز كنیم

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مدیران و كارگزاران اسبق استان مازندران، با تبریك میلاد با سعادت امام رضا (ع)، این امام بزرگوار را بركت و افتخار اسلام، تشیع و ایران اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران به بركت وجود این عزیزان، رشد و بالندگی یافت و امیدواریم با عنایات خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) در راه درست و صحیح نیز به پیش برود و موجب سعادت ایرانیان و مسلمانان شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، نخبگان، مديران و دانشگاهيان كشور را سرمايه‌هاي انساني انقلاب و نظام دانست و تصريح كرد: اين سرمايه‌ها به آساني به دست نيامده كه با سلايق باندي و خودخواهي‌هاي جناحي راكد و بلااستفاده بماند زيرا اين نيروي عظيم و توانمند هر كدام مي‌توانند بخش بزرگي از مشكلات را به دوش گرفته و كشور را در مسير پيشرفت و كارآمدي قرار دهند.

وي حذف مديران، نخبگان و علماي دلسوز را اقدام برنامه‌ريزي شده شياطين انقلابي‌نما برشمرد و ادامه داد: منحرفان تمام تلاش خود را به كار برده‌اند تا دو قشر توانمند و كارآمد مديران و كارگزاران و نيز روحانيت و علما را به هر نحو ممكن از صحنه خارج كنند و نتيجه اقداماتشان محجوريت و مظلوميت كنوني مديران باتجربه كشور و علماي دلسوز نظام و انقلاب است.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تخريب و ضربه زدن به دين، اخلاق و اعتقادات جوانان و مردم را از جمله برنامه‌هاي ديگر منحرفان از دين و شريعت برشمرد و افزود:‌ از صدر اسلام تا كنون برخي جريان‌ها با ظاهري ديني و انقلابي و در مقاطعي زودگذر و كوتاه موفق شده‌اند احكام و اعتقادات ناب مذهبي را منحرف و تخريب كنند ولي چون بي‌ريشه و سطحي بوده‌اند در دراز مدت در اهداف خود ناكام مانده‌اند و حقايق آشكار شده و رسوا شده‌اند.

هاشمي رفسنجاني اظهار نظرهاي سنجيده و مبتني بر استدلال‌ و منطق سياسي را براي حفظ و تقويت آرامش و امنيت كشور ضروري دانست و اظهار كرد: با تدبير و درايت در تصميم‌گيري‌ها و اعلام مواضع مي‌توانيم از گردنه‌هاي حساس عبور و از دشمن‌تراشي پرهيز كنيم.

وي انقلاب و نظام اسلامي را نعمتي خداوندي دانست كه به دست ما رسيده است و خاطرنشان كرد:‌ مردم به انقلاب و نظام اسلامي اعتقاد دارند و ما مي‌توانيم با عمل به خواست‌هاي آنان رضايتشان را جلب و موجبات خشنودي خداوند و مردم را فراهم كنيم.

در ابتداي اين ديدار، طاهرنژاد ـ نماينده‌ي اسبق مجلس شوراي اسلامي ـ و حجج اسلام الله‌بداشتي ـ عضو مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم ـ و مطهري ـ رييس اسبق دادگاه انقلاب غرب مازندران ـ ديدگاه‌هاي خود در خصوص اوضاع سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشور را عنوان و خواستار حضور بيشتر هاشمي رفسنجاني در عرصه‌ عمومي و سياسي كشور جهت حل مشكلات شدند.

۱۳۹۱/۷/۶

اخبار مرتبط