افشاگری حداد عادل درباره لیست امید

یك خانمى در انتخابات شوراى شهر كاندید شده كه در اتاق بازرگانى نیز حضور دارد اما گفته شد كه از او ٢ میلیارد خواسته بودند تا در لیست امید حاضر شود.

به گزارش نما به نقل از جهان نیوز، غلامعلى حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، طی سخنانی در مراسم ضیافت افطارى جامعه اسلامى مهندسین اظهار داشت: ما از ابتدا نیز پیش بینى می‌کردیم که رقیب پیروز شود و در کل دنیا ١٤ رییس جمهور یک دوره اى در کل دنیا بودند.

وى با بیان اینکه رییس جمهور برخورد مناسبى در مناظرات نداشت، گفت: رییس جمهور حرف هایی زد که ساختار شکنانه بود و قرار نیست براى به دست آوردن راى حرف دشمنان را تکرار کرد. چه لزومى دارد در مناظرات صنعت موشکى را زیر سوال ببرند. آمریکایی ها می‌گویند ما دولت را تحریم نمی کنیم تا در انتخابات پیروز شود و بعد از پیروزى دولت اقدام به تحریم ایران می‌کنند.

حداد عادل در بخش دیگرى از اظهاراتش با اشاره به لیست امید اصلاح طلبان براى انتخابات شوراى شهر اظهار داشت: یک خانمى در انتخابات شوراى شهر کاندید شده که در اتاق بازرگانى نیز حضور دارد اما گفته شد که از او ٢ میلیارد خواسته بودند تا در لیست امید حاضر شود. آیا در اول انقلاب نیز اینگونه افراد در لیست ها حاضر می‌شدند؟ اکنون باید پرسید که "این تذهبون" آیا این هدف انقلاب بود.

۱۳۹۶/۳/۱۲

اخبار مرتبط