محدودیت های ترافیكی مراسم روز 14 خرداد

مركز مدیریت راه های كشور محدودیت های ترافیكی و انسداد برخی از محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) را در روز یكشنبه 14 خرداد ماه سال جاری اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی و انسداد برخی از محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) را در روز یکشنبه 14 خرداد ماه سال جاری اعلام کرد.

راه های دسترسی به آزادراه تهران- قم از ساعت 13 تا 21 روز یکشنبه (چهاردهم خرداد ) در محدوده های رمپ و لوپ جنوب به شمال پل واوان و پل وهن آباد، جنوب به شمال آزادراه روی پل حسن آباد مسدود و هدایت ترافیک به سمت محور قدیم تهران- قم، مسیر غرب به شرق روی پل فرودگاه بین المللی به سمت جنوب به شمال (تهران) مسدود و هدایت ترافیک به سمت محور آزادراه تهران- ساوه انجام می شود.

همچنین محدودیت محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 13 تا 21 روز یکشنبه 14 خرداد ماه سال جاری بدین شرح است که تردد وسایل نقلیه سنگین باربری شامل کامیون و تریلر از میدان الغدیر اسلام شهر به سمت محور واوان- کمربندی دوم تهران و محور جایگزین محور قدیم و آزادراه تهران- ساوه است، تردد وسایل نقلیه باربری شامل کامیون و تریلر از میدان امام خمینی (ره) رباط کریم به سمت پلیس راه حسن آباد و محور قدیم تهران- قم و مسیر جایگزین محور قدیم و آزادراه تهران- ساوه است.

به گزارش ایرنا ، همزمان با برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) مسئولان شهرداری مناطق 20 و 19 پایتخت از آماده سازی محیطی و ترافیکی جنوب تهران برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این مراسم خبر دادند.

« محمد احمدی بافنده» مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات ویژه به شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: خدمات مترو در خطوط یک تا چهار در روز چهاردهم خرداد رایگان است.

وی افزود: از ساعت 23 شامگاه 13خرداد تا 5:30 روز ارتحال، سرویس دهی حدفاصل ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر بافاصله گذر هر 30 دقیقه انجام می شود.

وی با بیان اینکه سرویس دهی رایگان مترو تهران در ایستگاه های شهر ری، شاهد و حرم مطهر امام خمینی (ره) از شب قبل آغاز می شود، تصریح کرد: از ساعت 20 روز 13 خرداد تا پایان مراسم ارتحال حضرت امام(ره) خدمات رسانی در این ایستگاه‌ها رایگان است.

احمدی بافنده ادامه داد: به ‌منظور رفاه حال مسافران و زائران فاصله گذر حرکت قطارهای خط یک مترو تهران در روز 14 خرداد به چهار دقیقه کاهش می‌یابد و آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: براین اساس ساعت فعالیت خط یک مترو تهران تا 12 شب افزایش یافت تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به ‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام خمینی (ره) به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

۱۳۹۶/۳/۱۳

اخبار مرتبط