عادل غلامی:لهستان شده رقیب سنتی ما در والیبال

به گزارش نما - تماشاگران امروز نوشت: ستاره تیم‌ملی والیبال از هفته اول لیگ جهانی می‌گوید.

عادل غلامی در بازی با لهستان زیاد بازی نکرد اما به قول خودش مهم این بود که بچه های ایران لهستان را شکست دادند و حالا مانده سه بازی سخت دیگر با بلژیک،صربستان و آرژانتین در ایران.در ورزشگاه آزادی.

جایی که غلامی به عنوان کاپیتان ایران درباره اش می گوید:«جو را اصلا نمی شود با هیچ کجای جهان قیاس کرد.به تهران می آییم تا مقابل هواداران خودمان بهترین بازی های را انجام بدهیم.»

قبل از سفر به ایتالیا هم گفته بودی که بازی های سختی دارید.یک جورهایی پیش بینی هایت درست از آب درآمد.

من البته پیش بینی باخت به ایتالیا را نکرده بودم اما گفته بودم بازی سختی داریم و همان طور که دیدید چقدر بازی سخت بود.من گفته بودم پس از پایان این سه بازی باید دست پر به ایران برگردیم. البته دست پر به معنای برد نیست. یعنی مثل قبل بازیهای درخشانی انجام دهیم که اگر برد هم بگیریم خیلی خوب است.ما در هر سه بازی برای برد بازی کردیم اما حریفان ما واقعا قدرتمند هستند.

در نبود سید محمد موسوی کار تو خیلی سخت بود.در بازی با لهستان هم که سعید معروف نبود و وظایف تو سخت تر شد.

بازیکن خیلی بزرگی است و وجودش برای هر تیمی نعمت . متاسفانه او به خاطر مصدومیت زانویش هفته اول لیگ جهانی در تیم نیست،چرا که خودش خواست تا درمان کند. بود و نبود او کار رابرای ما هم آسان می کند و هم سخت. آسان می کند، از این نظر که او بازیکن بزرگی است و وجود بازیکن بزرگی،بار روی تیم داشت که مردم توقع نتیجه از تیم داشتند اما حالا که نیست ... ،البته نبودش هم شرایط را سخت می کند. با این حال ما جوانان سرعتی زن خوب و آینده داری داریم .یادتان هست هفته قبل به شما چه گفتم؟گفته بودم مطمئن باشید بهترین و درخشان ترین بازیها را از آنها در لیگ جهانی می بینید که دیدید.در بازی با لهستان اتفاق های خوبی افتاد.

غیبت سعید معروف این نگرانی را به وجود آورد که ایران کار سختی را در پیش خواهد داشت اما نتیجه طور دیگری رقم خورد.

ما توانستیم لهستان بزرگ را شکست بدهیم.تیمی قدرتمند که واقعا نیازی به تعریف ما ندارند.آنها هم برزیل را برده بودند و هم ایتالیا را.حالا شما فکرش را بکنید ما بدون سید و سعید آنها را شکست دادیم.بچه های ما کاری کردند کارستان.خدا را شکر می کنم که توانستیم انتقام بازی در المپیک را از لهستانی ها بگیریم.ما دو - سه سالی است که با آنها بازی می کنیم و یک جورهایی حریف سنتی ما شده اند.

نظر شما درباره سال افزون چیست؟

او درخشش خیره کننده ای داشت.عالی بود.نه تنها سال افزون بلکه همه بچه ها خوب بودند.چند بازیکن دیگر تیم ملی که تاکنون کمتر بازی به آنها رسیده بود هم توانستند خیلی موفق عمل کنند.

ایران حالا میزبان سه بازی در ورزشگاه آزادی است.فکر می کنی چه نتایجی در این دیدارها رقم بخورد.

نتایجی که ایتالیا گرفتیم نشان داد که والیبال ما به‌سمتی حرکت می‌‌کند که باید به آن احترام گذاشت.رشدمان مقطعی نبوده چون در این چند سال اخیر با هر ترکیبی که در مسابقات حاضر شدیم نتیجه گرفته‌ایم و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.درباره سه بازی با بلژیک،آرژانتین و صربستان هم باید بگویم که مسابقات سختی است.باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بهترین بازی هایمان را انجام بدهیم و در خانه از آنها امتیاز بگیریم.

۱۳۹۶/۳/۱۶

اخبار مرتبط