رابطه شعار فتنه گران 88 با حوادث تروریستی تهران

استراتژی های نوین سیاسی – نظامی نشان داده است كه مرزهای كشورها دیگر با جغرافیای خاك و چشم اندازهای طبیعی تعریف نمی شود (...) و درست در همینجاست كه خیانت فتنه گران در سال 88 با شعارهای یاد شده مشخص می شود كه اگر جمهوری اسلامی در آن زمان بدست اینان افتاده بود امروز داعش در پشت مرزهای عراق و افغانستان و حتی در برخی نقط كشور حضور داشته و می توانست تروریسم كور خود را به عمق ایران گسترش دهد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه 598، زمانی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که البته شعار حقی بود که از زبان باطلیون سر داده می شد را می شنیدیم از همان موقع احساس خطر کردیم که اگر این جماعت که فقط جلوی پای خود را می بینند و دیگر هیچ زمام امور را بدست گیرند باید منتظر فجایعی باشیم که کمترین آن به قربانگاه فرستادن عزیزانمان باشد . امروز مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(‌ره)مورد حملات تروریستی قرار گرفت جدای از اینکه بانیان و عاملان آن چه کسانی بوده و هستند می توان به چند نکته در سیاست داخلی کشور به شرح ذیل اشاره داشت :

1 – همانگونه که رهبری با نگاه تیزبین خود بیان کرده بودند اگر کوچکترین غفلتی در حمایت از محور مقا.مت انجام دهیم باید در خیابانهای همدان و کرمانشاه با آنان بجنگیم این دو واقعه همچون همیشه صحت و درستی نگاه معظم له را نشان داد.

2- تجربه تاریخی و بررسی های میدانی حوادث این چنینی نشان داده است که فاقد ارزش نظامی و تاثیر گذاری در روند کلی سیاست ها و دکترین های عمومی کشورها داشته و بیش از آن نوعی پروپاگاندای سیاسی است که ضمن هدف گذاری افکار عمومی بدنبال اهداف دیگری است که در حوادث اخیر می توان به تغییرات رفتاری قطرو کم رنگ شدن ناتوی عربی و شکست عربستان در ایجاد نوعی اتحاد ضد ایرانی در منطقه و ... اشاره کرد.

3 - استراتژی های نوین سیاسی – نظامی نشان داده است که مرزهای کشورها دیگر با جغرافیای خاک و چشم اندازهای طبیعی تعریف نمی شود و کشوری در پاسداری از امنیت ملی خود موفق و پایدار خواهد بود که بتواند مرزهای خود را با کشورهای جانبی خویش تعریف کرده و هر قدر بر عمق و گستردگی آن بیافزاید بر امنیت داخلی و منطقه ای خود افزوده است و درست در همینجاست که خیانت فتنه گران در سال 88 با شعارهای یاد شده مشخص می شود که اگر جمهوری اسلامی در آن زمان بدست اینان افتاده بود امروز داعش در پشت مرزهای عراق و افغانستان و حتی در برخی نقط کشور حضور داشته و می توانست تروریسم کور خود را به عمق ایران گسترش دهد.

4 – حوادث امروز نشان داد که وجود نیروهای نظامی کارآمد در منطقه خاورمیانه و بخصوص خلیج فارس از اهم واجبات هرکشوری است و عقد قرار دادهای دهها میلیاردی بین آمریکا و کشورهای اقماری غرب در منطقه از یک سو و بیان موضع سیاسی مسئله دار مانند: برقرار کردن رابطه بین پیشرفت و حذف نیروهای نظامی از سوی برخی از سیاسیون فوت شده و در قید حیات امروز جمهوری اسلامی آیا نمی تواند خلع سلاح کشوری باشد که هم از نظر جمعیت و وسعت و هم از نظر موقعیت و ثروت دندان طمع بر تام کشورهای منطقه ای خود برتری دارد؟

5 - غرب نشان داده است که هر جا پای منافعش به میان آید از هیچ اقدامی کوتاه نخواهد آمد حتی اگر دوشیدن گاو شیرده و پرواری همچون عربستان سعودی در میان باشد لذا انقلاب اسلامی که جای خود را دارد .اتخاذ دیپلماسی لبخند و شعارهایی مانند تعامل با جهان مختص این دولت و آن دولت نیست ما باید با تمام کشورهای جهان این رابطه را داشته باشیم لاکن زمانی که پای منافع ملی به میان می آید نباید به بهای پست ها و مسئولیت های گذرای 4 ساله و... بر خودی های اخم و چهره گشادمان را تقدیم غرب نماییم .

اجازه دهید بعنوان حسن ختام این نوشتار سخنی ازاحمد جبریل مبارز فلسطینی را بیان کنیم که در جلسه نوبت عصر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: «امام‌خمینی(ره)‌ با‌تانک یا هواپیما به ایران نیامد که نظامی را مستقر کرده و مسئولیت بگیرد، بلکه ملت باعث پیروزی انقلاب شدند.

جبریل با اشاره به فتنه سال 88 و شعارهایی که علیه محور مقاومت سر داده می‌شد، گفت: « برخی‌ تفسیرها در خیابان‌های تهران بود که می‌گفت ما فلسطین و حزب‌الله را نمی‌خواهیم و باید به کشور خودمان برسیم، بنده گفتم که شما باید متوجه باشید که مقاومت فلسطین، حزب‌الله و سوریه مدافع پیشگامی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران است که اگر این مواضع سقوط کنند، اعراب آمریکایی علیه ایران وارد جنگ دینی می‌شوند و شرایطی بدتر از یوگسلاوی برای آن ایجاد و تجزیه‌اش می‌کنن.(3 اسفند 1395/ روزنامه کیهان)

و این سخنی کاملا بحق و درست بود که حوادث امروز تهران صحت و درستی آنرا نشان داد.

*رضا احمدی

۱۳۹۶/۳/۱۸

اخبار مرتبط