پیام تسلیت رئیس العلمای بوسنی و هرزگوین به ایران

رئیس العلما و رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین طی پیامی كتبی به سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین حمله تروریستی در تهران را محكوم و به دولت و ملت ایران و خانواده های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از العالم، حسین افندی کاوازوویچ رئیس العلما و رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین طی پیامی کتبی به محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: از طرف خود و جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی را به مناسبت حمله تروریستی ناگوار در تهران به جنابعالی، دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده های قربانیان ابراز می کنم.

در ادامه این پیام آمده است: این حمله مانند سایر حملات دیگر در سراسر جهان بار دیگر خطر تروریسم را به ما یادآوری کرد و این حمله خائنانه اثبات کرد که تروریسم نه دین دارد و نه ملیت و همه انسان ها با صرفنظر از اصلیت و دین قربانی آن هستند.

رئیس العلمای بوسنی در این پیام خاطرنشان کرد: ما در بوسنی و هرزگوین قدرشناس حمایت های مردم ایران در سخت ترین دوران تجاوزات نظامی گذشته به میهن مان هستیم و به همین دلیل اجازه می خواهم تا در این لحظات دشوار با شما و مردمتان ابراز همدردی کنم.

در این پیام آمده است: از خداوند متعال حافظت از مسلمانان و همه انسان ها در مقابل شر شوم تروریسم و آرامش بخشیدن به همه ما در خانه هایمان در ماه رمضان را مسئلت می کنم.

۱۳۹۶/۳/۱۸

اخبار مرتبط