فرهاد قائمیان به «نامحرم ها» پیوست

افشین شركت از پیوستن فرهاد قائمیان به تازه ترین اثرش با عنوان «نامحرم ها» و آغاز فیلمبرداری این فیلم از مردادماه خبر داد.به گزارش دیباچه، افشین شركت كارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نامحرم ها» گفت: این فیلم ۶ بازیگر اصلی دارد كه ۵ نفر از آنها نقش اول هستند. «نامحرم ها» روایتگر داستان زندگی ۲ خانواده است كه نقش پدر یكی از خانواده ها را فرهاد قائمیان بازی می كند.

به گزارش نما وی افزود: همانطور که گفتم این فیلم روایتگر داستان زندگی ۲ خانواده است که مادر یکی از خانواده ها با نام افسانه بار اصلی کشمکش های داستان را به دوش می کشد و گذشته و آینده او با هم ادغام می شود. او دختری دارد که تازه مدرک وکالت خود را گرفته و مادر پسری است که درحال گذراندن دوران سربازی خود است. از طرفی همسر افسانه در مالزی زندگی می کند و در آنجا به کار لوله کشی می پردازد، در این فیلم تمام تصمیم گیری های مهم خانواده بر عهده افسانه است، حتی رفتن همسرش به خارج از کشور و اقامت ۲۰ ساله او در مالزی به دلیل تصمیم او است.


شرکت عنوان کرد: علیرضا برازنده فیلمبردار این اثر است اما با توجه به اینکه این روزها مشغول فیلمبرداری یک فیلم است منتظریم تا کارش در آن فیلم به پایان برسد و سپس ما پیش تولید «نامحرم ها» رادر اواخر خردادماه آغاز کنیم. پیش تولید به مدت یک ماه به طول می انجامد و سپس در مرداد ماه فیلمبرداری را آغاز می کنیم، این را هم باید عنوان کنم که محمدرضا دلپاک به عنوان طراح صدا و صداگذار در این اثر با ما به همکاری می پردازد.


این کارگردان عنوان کرد: همه صحنه های «نامحرم ها» در تهران فیلمبرداری می شود و موضوع این فیم بسیار بکر و بدیع و جسارت آمیز است و امیدوارم بتواند با مخاطبان هم ارتباط برقرار کند.


وی در ادامه ضمن گلایه از عملکرد سازمان سینمایی در چهار سال گذشته، گفت: در ۴ سال گذشته ما به غلط به این باور رسیدیم که حال سینما خوب است و این موضوع را بسیار تکرار کردیم تا روی مسئولان تاثیر بگذارد اما زود متوجه شدیم که حالمان خوب نیست. حجت الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی می توانست سیاست بازی را کنار بگذارد و سینما را رونق بدهد. حال سینمای ما وقتی خوب می شود که خیال یک فیلمساز از عرضه فیلمش راحت باشد، اما اینطور نیست برای مثال بسیاری از فیلم ها توقیف می شود.


شرکت در پایان با اشاره به سابقه محمدمهدی حیدریان رییس فعلی سازمان سینمایی اظهار کرد: سابقه حیدریان برای ما کاملا مشخص است زیرا سال هایی که او در همین مسند بود برای ما سال های خوبی بود.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط