فوساتی: استعفایم به محاصره قطر ارتباطی ندارد

سرمربی تیم ملی قطر پس از پیروزی مقابل كره جنوبی گفت:درباره استعفایم باید بگویم كه هیچ ارتباطی با شرایط سیاسی موجود و بحران دیپلماسی قطر ندارد.

به گزارش نما، تیم ملی فوتبال قطر شب گذشته در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در خانه موفق شد کره جنوبی را 3 بر 2 شکست دهد.

خورخه فوساتی، سرمربی قطر پس از این بازی استعفایش را اعلام کرد و گفت: درباره استعفایم باید بگویم که هیچ ارتباطی با شرایط سیاسی موجود و بحران دیپلماسی قطر ندارد. بازیکنان تعهد و عشق زیادشان را به تیم ملی قطر با وجود اینکه نژادهای مختلفی دارند نشان دادند.

وی درباره اینکه شانس قطر برای صعود به جام جهانی چقدر است، گفت: فرصت راه یابی به جام جهانی بسیار ضعیف است اما سطح بازی ما از بازی‌ به بازی دیگر بهتر می‌شود. اگر هر دو بازی پیش رو خود را ببریم نیز صعودمان به جام جهانی دست خودمان نیست در نتیجه ما نیاز به معجزه داریم تا به این دستاورد مهم برسیم.

فوساتی ادامه داد: اگر تیم ملی قطر در بازی گذشته خود مقابل ازبکستان مساوی می‌کرد اکنون ما 8 امتیاز داشتیم و ازبکستان 10 امتیازی بود و امور کاملا مختلف می‌شد. البته من درباره بازی با ایران که شکست خوردیم صحبت نمی‌کنم که در آن به صورت واضح از سوی داور مورد ظلم قرار گرفتیم.

سرمربی مستعفی قطر درباره تحریم‌ها علیه قطر گفت: من با این نوع تحریم ها که کشورهای همسایه علیه قطر انجام دادند مخالفم. امیدوارم فورا این تحریم های ظالمانه برداشته شود زیرا ملت قطر مستحق هیچ گونه ظلمی نیستند. دوست دارم در پایان سخن آلبرت انیشتین، یکی از بزرگان تاریخ را بیان کنم که گفت: صلح با قدرت و زور به دست نمی‌آید بلکه با گفت و گو به دست می‌آید.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۳/۲۴

اخبار مرتبط