زرينچه :

بی احترامی‌ها ادامه دارد

كاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با اعلام اینكه با این نحوه خداحافظی مجیدی از فوتبال بازهم شاهد بی احترامی باشگاه استقلال به پیشكسوتان خود بودیم، گفت: فرهاد با خداحافظی به موقع خود خدمت بزرگی به استقلال كرد.

به گزارش نما، جواد زرينچه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظي فرهاد مجيدي و وضعيت استقلال در اين فصل رقابت هاي ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه يک بار ديگر شاهد بي احترامي باشگاه استقلال به پيشکسوتان خود بوديم. آنها بارها اين کار را تکرار کرده اند، از خود من گرفته که بعد از سال ها بازي براي استقلال و تيم ملي يک بازي خداحافظي برايم برگزار نکردند تا فرهاد مجيدي که تصميم گرفته بود در اين فصل با قهرماني استقلال از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

وي درهمين خصوص افزود: البته فرهاد مجيدي در اين فصل پيشنهاد هاي خوبي از چند تيم ليگ برتري داشت اما ترجيح داد تا با پيراهن استقلال از دنياي فوتبال خداحافظي کند. مجيدي با تصميم که براي خداحافظي از دنياي فوتبال گرفت خدمت بزرگي به باشگاه استقلال کرد چون هرزمان استقلال مساوي مي کرد و يا از تيم حريف عقب مي افتد هواداران استقلال به دليل محبوبيتي که وي دارد نام او را صدا مي زدند و خواهان بازگشت مجيدي به استقلال مي شدند.

مدافع پيشين تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: مجيدي با تصميم شجاعانه اي که گرفت به نفع تيم استقلال کارکرد و باعث شد که اين تيم به حاشيه نرفته و دو دستگي بين هواداران ايجاد نشود ضمن اينکه ديگر تمرکز بازيکنان استقلال با صدا کردن نام وي از سوي هواداران بهم نخورده و تيم تحت فشار رواني قرار نخواهد گرفت.

وي در خصوص وضعيت تيم استقلال در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر گفت: وضعيت استقلال در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر خوب بوده و مدعي اصلي کسب عنوان قهرماني است و فکر مي کنم اين تيم تا 3 يا 4 هفته ديگر صدر نشين ليگ خواهد شد.

زرينچه تاکيد کرد: در واقع استقلال با پتانسيلي که در اين فصل دارد يک سر و گردن از ساير تيم هاي حاضر در ليگ بالاتر است اما به شرطي که مشکلات مالي بازيکنان قبل از آنکه تبديل به بحران شود حل شده و مصدوميت بازيکنان اين تيم هرچه سريعتر برطرف شود.


۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط