ابطحی: روز قدس تجلی اراده مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: روز قدس روز تجلی اراده مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش نما، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، اظهار داشت: یکی از موضوعات استراتژیک در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران حمایت از مسلمانان سراسر جهان و در راس آن حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی و سراسر جهان اسلام افزود: امروزه همه مسلمانان به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه اگر این رژیم تقویت شود آب خوش از گلوی مسلمانان پایین نخواهد رفت پی برده‌اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، خاطر نشان کرد:امام خمینی (ره) فرمود روز قدس روز اسلام است.

ابطحی با بیان اینکه روز قدس، روز تجلی اراده مسلمانان جهان علیه رژیم اشغال‌گر قدس است، گفت: در شرایط فعلی جهان اسلام، حضور پر‌شور همه امت اسلام می‌تواند در عرصه منطقه‌ای و جهانی موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه از سالهای گذشته کشورهای استکباری در پی آن هستند که مسئله فلسطین را کم‌رنگ کنند و ملتهای مسلمان را از پیگیری مسئله فلسطین منصرفکنند، تصریح کرد: خسته و منصرف کردن مسلمانان از پی‌گیری مسئله فلسطین از پروژه‌های قدرتهای استکباری و رژیم صهیونیستی بوده که خوشبختانه با حضور پرشور مسلمانان در روز قدس آنها نتوانسته‌اند مسئله فلسطین را در جهان اسلام کمرنگ کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس به تفاوت روز قدس امسال با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: : با توجه به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در دیر‌الزور سوریه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حمایت از برنامه‌های دفاعی و امنیتی کشور است لذا همه مردم از همه جناح‌ها برای تشکر و قدردانی از این عزیزان بهتر است در راهپیمایی روز قدس شرکت کند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۴/۱

اخبار مرتبط