لاله افتخاری در گفتگو با نما :

سند 2030 یك فاجعه بزرگ و خیانت به حقوق زنان است

عکس خبري -سند 2030 يك فاجعه بزرگ و خيانت به حقوق زنان است

یك عضو هئیت علمی دانشگاه در گفتگو با نما گفت : : در بحث تساوی جنسیتی كه خیانت آشكاری در حق زن است زن از حقوق مسلم كه در شرع برای او گذاشنه شده چون نفقه و مهریه محروم می شود .

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما گفت : سند توسعه 2030 در قالب آموزشی با هدف دگرگون سازی جهان از سوی سازمان ملل متحده به نفع استکبار در دسترسی به اطلاعات مردم دنیا تدوین و به کشورها دیکته می شود تا غرب را در تحقق اهداف هزار ساله خویش همراهی کند .
وی با بیان اینکه غربی ها در اجرا و تحقق اهداف هزار ساله خود موفق نبوده اند گفت : ظاهر سند توسعه 2030 در قالب آموزش های ارایه شده قشنگ به نظر می رسد ولی نباید فراموش کرد این آموزش ها را بیگانه ای که هرگز خیر خواه ما نبوده و در توافقات و مذاکرات خود نیز از در دشمنی وارد شده برای ما نوشته و دیکته کرده است .
وی با بیان اینکه کشوری چون فرانسه از پذیرش سند 2030 به جهت تقابل آن با فرهنگ خود خودداری می کند گفت : متاسفانه دولت مردان ما شتاب زده بدون هیچ تامل و بررسی همه جانبه ای حتی بدون اینکه مراحل قانونی پذیرش آن از سوی نهادهای مربوطه انجام گیرد به صورت سه فوریتی اقدام به پذیرش و اجرای این سند در کشور می کند .
وی خاطر نشان کرد : علیرغم تهیه سند چشم انداز و طرح تحول بنیادین آموزش وپرورش با هزینه بسیار زیاد که اجرای آن از سوی دولت مورد غفلت و بی توجه ای قرار گرفته چندساله قرار گرفته ، شاهد بودیم که از شهریور تا آذر سال 95 تمام برنامه های اجرایی شدن سند 2030 در کشور تهیه و با قید سه فوریت در دولت به تمام سازمان ها دستور اجرا داده می شود تا گزارش های لازم سالانه نیز به سازمان ملل متحده ارسال و را ه جاسوسی برای دشمن باز شود .
وی با بیان اینکه سند توسعه 2030 دیکته غرب و برای تحقق تمام اهداف توسعه پایدار آنان در کشورمان است که در گذشته مغفول مانده ، تصریح کرد : آنان از ما می خواهند چون رعیت گوش به فرمان کدخدا باشیم تا هرچه آنان خواستند در کشور با آموزش اجرای کنیم وگرنه تحریم می شویم .
وی با اشاره به مبحث حقوق زن در سند توسعه 2030 که خلاف شرع است گفت : در بحث تساوی جنسیتی که خیانت آشکاری در حق زن است زن از حقوق مسلم که در شرع برای او گذاشنه شده چون نفقه و مهریه محروم می شود .
وی با بیان اینکه در مقابله با این تهدیدات تنها توقف اجرای سند 2030 از سوی دولت کافی نیست اذعان داشت : با توجه به اینکه موارد بیان شده در سند 2030 درتقابل آشکار با مسایل دینی وشرعی وفرهنگ کشور است ضروری می نماید دولت با تجدید نظر در روش خود اقدام به ابطال کامل آن نماید .
این عضو هئیت علمی دانشگاه با بیان اینکه ما نباید با وجود فرهنگ غنی خود مجری برنامه بیگانگان باشیم و استقلال خود را به خطر اندازیم در حالی که می توانیم در باب حقوق بشر و تامین منافع همه انسان ها برای دنیا طرح وبرنامه داشته باشیم اظهار داشت : معلمان در مدرسه و والدین در خانواده ها باید با نظارت بر آموزش کودکان و جوانان از انحرافات غیر قابل جبران در آموزش و تربیت آنان جلوگیری کرده و اجازه نفوذ به دشمن در سرنوشت فرزندانشان را ندهند .

۱۳۹۶/۴/۸

اخبار مرتبط