حسینی در گفتگو با نما مطرح كرد:

دیپلماسی منفعل دولت ،آمریكا را گستاخ كرده است

عکس خبري -ديپلماسي منفعل دولت ،آمريکا را گستاخ کرده است

نماینده سابق مجلس گفت: آمریكایی ها فكر می كنند تا زمانی كه دولت روحانی روی كار قرار دارد می توانند در مسأله موشكی نیز از ایرانیان باج گیری كرده و سدی برای پیشرفت ایران در تولید موشك ایجاد كنند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به اظهارات نماینده ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد در خصوص ایران، گفت: خصوصیت کشورهای مستکبر و آدمهای متکبر این است که در هرکجا که بر کشورها غلبه پیدا کرده اند تلاش می کنند تا در آنها نفوذ پیدا کند.
وی در ادامه به شکست آمریکا در رویارویی با ایران در اقصی نقاط جهان اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها در مسأله سوریه، یمن، بحرین و لبنان و ... در مقابل ایران شکست را پذیرفتند و ایرانی ها توانستند تمام طرح های آمریکایی ها را در کشورهای جهان حنثی کنند.
حسینی ادامه داد: آمریکایی ها بواسطه تن دادن دولت روحانی در بحث برجام به خواسته های آمریکا امروز احساس کرده اند که فشار علیه ایران جواب می دهد بر این اساس آنها متوجه شده اند که دولت روحانی دولتی نیست که بتواند در مقابل آمریکایی ها بایستد و برنامه هسته ای ایران را به در جات بالاتر برساند.
نماینده سابق مجلس ادامه داد: آمریکایی ها فکر می کنند تا زمانی که دولت روحانی روی کار قرار دارد می توانند در مسأله موشکی نیز از ایرانیان باج گیری کرده و سدی برای پیشرفت ایران در تولید موشک ایجاد کنند.
وی با تأکید بر این مطلب که آمریکایی ها به دنبال راهی برای حمله به ایران است، افزود: آمریکایی ها در صدد هستند تا تحریم ها را بر ایران بیشتر کرده تا بتوانند توان موشکی کشورمان را نابود کنند تا زمینه حمله اسرائیل و یا عربستان و یا یکی از ایادیشان به ایران فراهم آورند.
حسینی تصریح کرد: امروز موشک های ایران است که اسرائیل و ایادی آمریکا در منطقه و جهان را تهدید می کند و اگر به ایران حمله نمی کنند ترسشان از این است که موشک های ایران قلب اسرائیل و هم پیمانان آمریکا را نشانه بگیرد.
وی گفت: آمریکا به این یقین رسیده است که نمی تواند با فشار و تهدید بر دولتی که اکنون بر پای کار در ایران حاضر است به اهدافش دست پیدا کند.
حسینی با تأکید بر این مطلب که ساخت موشک ایران ربطی به دولت ندارد، گفت: تولید و ساخت موشک از هر نوع که باشد مربوط به سپاه و نیرو کل مسلح است و مقام معظم رهبری بر سر این موضوع محکم ایستادگی خواهد کرد و بهتر است آمریکا و ایادیش این را بدانند که ملت ایران همواره تابع اجرای فرامین رهبری بوده است و اجازه نخواهند داد تا آنها به اهدافشان در ایران دست یابند.
به گفته حسینی آمریکایی ها به دلیل این که موضع گیری محکمی از مسئولان ارشد نظام نمی بینند جریح تر شده اند چراکه می دانند این دولت، دولت شل و به دنبال خوش گذارنی است نه دولتی که به دنبال مبارزه و گرفتن حق ملت از استکبار جهانی باشد.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط