توهین‌، خواننده معروف را از توییتر فراری داد

«اد شیران» خواننده برنده جایزه «گرمی» پس از توهین‌های كاربرهای فضای مجازی، از توییتر خداحافظی كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، «گاردین» نوشت: «اد شیران» که از توهین‌های هوادارنماها در فضای توییتر خسته شده بود، با اعلام این‌که نمی‌داند چرا مردم از او بدشان می‌آید، حساب توییتر خود را بست.

این خواننده انگلیسی که جدیدترین کارش، پرفروش‌ترین آلبوم سال جهان شناخته شد و طی سه‌ماه، هشت میلیون نسخه از آن فروخته شد، در این‌باره گفت: سعی می‌کنم بفهمم چرا مردم این‌قدر از من بدشان می‌آید. من به کل از توییتر بیرون آمدم. نمی‌توانم نظرات مردم را بخوانم. دارم به این قضیه فکر می‌کنم، ولی نمی‌توانم به نتیجه‌ای برسم. مردم فقط حرف‌های توهین‌آمیز و از روی بدجنسی می‌زنند. یک کامنت‌شان، روز تو را از بین می‌برد.

این خواننده ۲۶ ساله که سال ۲۰۱۶ دو جایزه «گرمی» به‌دست آورد، همچنین گفت که تصور می‌کند طرفداران «لیدی گاگا» مسئول این سوء‌استفاده از فضای مجازی هستند و افزود: طرفداران او مصاحبه‌ای از من را می‌خوانند و تصور می‌کنند من درباره او حرف زده‌ام و از من متنفر می‌شوند؛ ولی آن مسئله اصلا ربطی به او نداشته است.

«اد شیران» یکی از آخرین چهره‌های سرشناسی است که به‌خاطر توهین‌هایی که در فضای مجازی به او شده، این فضا را ترک کرده است. «نورمانی کوردی» عضو گروه موسیقی «فیفت هارمونی»، «‌لزلی جونز» بازیگر و کمدین، «لی‌لی آلن» خواننده و ترانه‌سرا، «لنا دانهم» بازیگر و کمدین، «جان ‌بیشاپ» مجری ـ کمدین و «رایلن کلارک نیل» مجری، از دیگر هنرمندانی هستند که به‌طور موقت یا دائم توییتر و دیگر حساب‌های کاربری خود را بسته‌اند.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط