ابوترابي‌فرد:

مردم اراده جدی خود را برای مقابله با توطئه‌های غرب اعلام كردند

عکس خبري -مردم اراده جدي خود را براي مقابله با توطئه‌هاي غرب اعلام کردند


حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: از ساعات نخست برگزاری انتخابات، حضور و مشارکت مردم بیانگر تکرار حضور گسترده ملت ایران در 22 بهمن سال 90 بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه براساس آمار و تعداد تعرفه‌های استفاده شده در حوزه‌های انتخابیه، مشارکت مردم نسبت به متوسط مشارکت سه دهه گذشته از سطح بالایی برخوردار بود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد یادآور شد: ملت ایران با حضور خود نشان دادند با توجه به شرایط و تهدیداتی که نظام سلطه و اردوگاه استکبار دارد، با حضورشان، مشارکت، عزم راسخ و اراده جدی، خودشان را برای برخورد با توطئه‌های نظام سلطه ابراز داشتند و انشاءالله این پیروزی بزرگ مقدمه پیروزی‌های دیگر باشد.

وی در خصوص تناقض‌گویی سران فتنه برای تحریم انتخابات و حضور روز گذشته‌شان در پای صندوق‌های رأی، گفت: امیدواریم که آحاد ملت ایران با اصلاح خطاها و اشتباهات در مسیر انقلاب و دفاع از منافع ملت ایران و در راه افزایش اقتدار نظام حرکت کنیم؛ ما از هر رفتاری که بیان کننده تصحیح رفتار و گفتارهای گذشته باشد، استقبال می‌کنیم و امیدواریم شاهد یکپارچگی تمام عیار ملت ایران در کنار ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط