مقاله روزنامه جمهوری اسلامی در مورد دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهور

به گزارش نما - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس‌جمهور در هفته گذشته، گام هوشمندانه‌ای بود که در جهت اثبات انسجام داخلی برداشته شد

. این اقدام به ویژه بعد از آنکه فرماندهان سپاه اعلام کردند ازدولت دوازدهم حمایت می‌کنند و رئیس‌جمهور روحانی نیز گفت: «وحدت همه نیروها و نهادها برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است» به همان اندازه که دوستان ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی را شاد کرد، دشمنان و بدخواهان را نگران ساخت و به تکاپو برای جلوگیری از وحدت و انسجام واداشت.
به همین دلیل، هم اکنون بر آحاد نیروهای انقلاب واجب است برای شکست بدخواهان تلاش کنند و از هرچه در توان دارند برای تقویت انسجام داخلی استفاده نمایند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک نیروی مردمی و بازوی انقلاب اسلامی است که باید از آن برای مقابله با توطئه‌های دشمنان این انقلاب استفاده شود. اکنون که تهدیدها و توطئه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای متوجه اصل انقلاب و کشور و ملت است، همه باید کدورت‌های پیش آمده در جریان انتخابات را کنار بگذارند و دولت جمهوری اسلامی را در جهت مقابله با این تهدیدها و توطئه‌ها یاری نمایند.

این واقعیت را هیچکس نمی‌تواند انکار کند که هیچیک از نیروها و نهادها و ارگان‌ها به تنهائی نمی‌توانند از عهده اداره کشور و مقابله با تهدیدها و توطئه‌ها برآیند. بنابر این، دولت، قوه قضائیه، مجلس، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، روحانیت، دانشگاهیان واقشار مختلف مردم همه باید دست به دست همدیگر بدهند و از عهده این مهم بر آیند.

نکته مهمی که در مورد انسجام داخلی باید مورد توجه قرار گیرد، ضرورت حفاظت از انسجام و جلوگیری از تضعیف آن است. تنها راه این است که هر نهاد و ارگانی در چارچوب وظایف قانونی خود عمل کند و همه پای بندی خود را به قانون در تمام مراحل و در هر حال حفظ کنند. اگر تاکنون در مواردی به انسجام داخلی لطمه‌ای وارد شده در اثر پشت پا زدن بعضی از دستگاه‌ها یا افراد به قانون و خروج از شرح وظایف بوده است. علاقمندان به کشور و انقلاب و نظام اگر خود را به رعایت قانون موظف بدانند، قطعاً در برابر تهدیدها و توطئه‌ها، که بداخلاقی‌های ترامپ و کنگره آمریکا معمولی‌ترین آنهاست، پیروز خواهیم شد.

۱۳۹۶/۵/۷

اخبار مرتبط