تراكتور با بحران به پایتخت می آید

دو شكست مقابل اس خوزستان و پرسپولیس در آغاز لیگ كافی بود تا تیم بزرگ تراكتور، همراه با جوانان در بحران بزرگ فرو رود. حالا تراكتور بار دیگر در بحران به یكی از تیم های پایتخت رسیده است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، البته این اولین بار نیست که سرخپوشان تبریزی لیگ را با ناکامی آغاز کرده اند. آن ها در شرایطی عجیب قهرمانی را در لیگ چهاردهم از دست دادند و سایه بازی پایانی با نفت، در لیگ جدید نیز دست از سر تراکتوری ها برنداشت تا شاگردان تونی اولیویرا لیگ را آنچنان که باید و شاید شروع نکنند. کسب 4 امتیاز از 7 دیدار ابتدایی، سرخپوشان آذربایجان را به بحرانی بزرگ برد و چند پیروزی خفیف نیز مشکل تی تی ها را حل نکرد تا سرانجام «آتا تونی» پیش از بازی با استقلال از تراکتور کنار گذاشته شود.

در همان فصل برانکو نیز وضعیتی مشابه سرمربی پرتغالی تراکتور داشت. پروفسور سرخ ها پیش از دیدار با تراکتور تنها 3 امتیاز از 6 بازی داشت و دیدار با نماینده تبریز در این شهر، حکم مرگ و زندگی برای او داشت. پرسپولیس طلسم پیروزی در تبریز را شکست و تراکتور را برد و پس از آن، 21 هفته بدون شکست باقی ماند.

حالا تراکتور بار دیگر در بحران به یکی از تیم های پایتخت رسیده . یحیی به خوبی میداند پیروزی در این بازی کار را برایش آسان تر خواهد کرد و شکست، کار را برای او سخت تر می کند. البته نباید فراموش کرد تراکتور در 4 سال گذشته همیشه در تهران پیروز بوده و این موضوع بدون شک فشار روانی بزرگی برای علیمنصور و شاگردانش خواهد بود.

۱۳۹۶/۵/۱۹

اخبار مرتبط