تشریح جزئیات جلسه شورای مركزی كارگزاران؛

تاكید كرباسچی بر ورود شورای شهر به بحث‌های جدی

عضو شورای مركزی حزب كارگزاران با بیان اینكه تا حدودی به چینش نیرو در شهرداری نیز در جلسه حزب كارگزاران اشاره شد، گفت: كرباسچی به این اشاره كرد كه باید اعضای شورای شهر وارد بحث‌های جدی شهر تهران شوند.

به گزارش نما، علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن تشریح جزئیات جلسه دیروز شورای مرکزی این حزب اظهار داشت: کار خوبی که حزب کارگزاران می‌کند این است که در هر جلسه شورای مرکزی دو تن از دبیران استان‌ها گزارش عملکرد یکساله خود را می‌دهند. دیروز دبیر حزب کارگزاران استان خراسان رضوی گزارش یکساله خود را ارائه کرد که طبق آن در سه شهر این استان دفتر کارگزاران احداث شده و در چهار شهر دیگر نیز در دست احداث است.

وی افزود: کار خوبی که دبیر کارگزاران استان خراسان رضوی کرده این است که جلسات و پنل‌های خوبی گذاشته و دعوت‌هایی از فعالیت سیاسی استان و از سابقین حزب کارگزاران می‌کند نمودشان بسیار خوب بود و رد انتخابات فعال بودند هم در ریاست جمهوری و هم در انتخابات شورا فعالیت خوبی داشنتد و امروز شهردار مشهد که انتخاب شد نیز با کارگزاران هماهنگ است و قبلا از معاونین کرباسچی بوده است.

نمازی با بیان اینکه دستور کار دیگر جلسه دیروز حزب کارگزاران بررسی اخبار روز بود، گفت: یکی از اخباری که بررسی شد مساله شهرداری تهران بود و بحث‌هایی که پیرامون صدور حکم آقای نجفی و چگونگی حل شدن آن ایجاد شده بود مورد بحث قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که آیا درمورد دلیل تاخیر در صدور حکم بحث‌هایی انجام شد، تصریح کرد: در زمان احمدی‌نژاد انتصابات جنبه امنیتی پیدا کرد و برای استخدام در یک اداره ساده هم از سه نهاد استعلام انجام می‌شود. دلیل صدور حکم نیز طی مراحل این استخدام‌ها بود و وزیر کشور نیز این دلیل را برای تاخیر اعلام کرد که البته نمی‌شود تاخیر نیز گفت چون 10 روز زمان داشتند.

وی با بیان اینکه درمورد سرپرستی مصطفی سلیمی بر شهرداری تهران نیز صحبت شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایشان را برای سرپرستی خود نجفی معرفی کرده بود، حدس زده می‌شود که ایشان را در جای خوبی استفاده کند و احتمال این که قائم‌مقام و یا یکی از معاونان نجفی باشد وجود دارد.

نمازی با اشاره به اینکه تا حدودی به چینش نیرو در شهرداری نیز در جلسه دیروز حزب کارگزاران اشاره شد، خاطرنشان کرد: موضوعی که مهم بود و آقای کرباسچی به آن اشاره کرد این بود که باید اعضای شورای شهر از مقدمات بیرون بیایند و الان که کار را شروع کرده‌اند بیشتر وارد بحث‌های جدی امور شهر تهران شوند. چون تهران مشکلات زیادی دارد و از مقدمات باید عبور کرد و به مسائل اصلی پرداخت. کرباسچی تاکید داشت که هم شهرداری عملکردش را به شورا اعلام کند و هم شورا با شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی در پایان بیماری حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران را نیز یکی از موارد مورد بحث جلسه دیروز حزب متبوع خود اعلام و اظهار داشت: مشکل آقای مرعشی قلبش است، قبلا فنر گذاشته بودند و این فنر ضعیف‌تر شده بود و احساس درد می‌کردند و اکنون نیاز به جراحی قلب باز دارند که امروز قرار است انجام شود.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۷

اخبار مرتبط