ركوردشكنی حامد همایون در موسیقی پاپ

«حامد همایون» كه با برگزاری بیش از ٢٣٠ كنسرت در ۵ ماه و پس از انتشار فقط یك آلبوم، ركورددار اجرای كنسرت است، به زودی در كشورهای مختلف روی صحنه می‌رود.

به گزارش نما, خواننده آلبوم «دوباره عشق» که از زمستان سال گذشته برگزاری کنسرت‌هایش را آغاز کرده، تا کنون ۵٠ سانس اجرا در تهران برگزار نموده و از این حیث به رکوردی قابل توجه دست پیدا کرده است. این خواننده اخیراً با برگزاری ۱۲ سانس اجرا در تالار بزرگ وزارت کشور، جمعاً از ۳۶۰۰۰ مخاطب در این سالن میزبانی کرده است. این در حالی است که تا پیش از این گروه آریان که به تهیه‌کنندگی شرکت «ترانه شرقی» فعالیت می‌کرد با ۱۰ سانس اجرای متوالی رکورددار اجرای پاپ در این سالن بزرگ بود.

استقبال مخاطبین از کنسرت‌های حامد همایون باعث شد شرکت «ترانه شرقی» یک شب دیگر هم به اجرای او اختصاص دهد و بر این اساس خواننده «چتر خیس» در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ بار دیگر در تهران و این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

حامد همایون در شهرستان‌های مختلف کشور روی صحنه رفته و در خارج کشور نیز اجراهایی در انگلستان، آلمان، هلند و سوئد داشته است. این خواننده به زودى در استانبول ترکیه، دبى، شهرهای مختلف استرالیا و کانادا نیز اجرا خواهد داشت.

«عاشق شدم رفت» و «عاشقانه» عناوین دو تک‌آهنگ این هنرمند هستند که ماه گذشته منتشر شدند.

۱۳۹۶/۶/۲۰

اخبار مرتبط