كارآیی ‌دانشگاه آزاد ‌بیشتر خواهد شد

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: هرچه زمان می‌گذرد آمار نشان می‌دهد كه میزان كارایی در این دانشگاه بیشتر شده و در آینده نیز بیشتر خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقا کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ما به دنبال استمرار مشورت‌ها با مسئولان دانشگاه آزاد هستیم، امروز نوبت چهارمی است که با مسئولان استان‌های مختلف جلسه داشتیم، یک بار در خراسان رضوی، یک بار در فارس و دو بار در اصفهان جلسه و بازدید داشته و یکشنبه آینده نیز به اردبیل خواهیم رفت.

وی افزود: از این فرصت برای تبادل نظر بیشتر و شنیدن صحبت‌های مسئولان دانشگاه آزاد استفاده خواهیم کرد، دانشگاه آزاد این ظرفیت را دارد که از لحاظ علمی و پژوهشی در کشور حرف نخست را بزند و برای تحقق راه حل‌هایی که مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دانش بنیان و توسعه پژوهش کاربرد محور و تدریس علم پژوهش محور بیان کردند تلاش خواهیم کرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: ما دستمان باز است تا به سمت تعالی آموزش و پیشرفت پژوهش در کشور برویم، هرچه زمان می‌گذرد آمار نشان می‌دهد که میزان کارایی در این دانشگاه بیشتر شده و در آینده نیز بیشتر خواهد بود.

۱۳۹۶/۷/۲۷

اخبار مرتبط