زنی كه شوهرش را به خاطر خیانت كشته بود با رضایت فرزندانش از قصاص نجات یافت

به گزارش نما - ایران نوشت: هفتم آذر سال 92 زنی به کلانتری مشکین دشت کرج رفته و خبر داده بود شوهرش گم شده است. تا اینکه جسد تکه تکه مرد گمشده در ساوه پیدا شد.

ازآنجا که کارآگاهان درتحقیقات تخصصی به همسر 30 ساله قربانی جنایت- مژگان-مشکوک شده بودند او را تحت بازجویی‌های تخصصی قراردادند. تا اینکه سرانجام او پس از چند روزانکار، به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: وقتی متوجه خیانت شوهرم شدم یکی از دوستان همسرم را که نیاز به پول داشت اجیر کردم وسناریوی قتل را طراحی کردیم. روز سی‌ام آبان سال 92 با ریختن بیست قرص خواب آور درغذای شوهرم، اورا مسموم کردم و از همدستم خواستم که وی را با یک روسری خفه کند. بعد جسدش را خودم با تیغ موکت بری تکه تکه کردم وداخل پنج کیسه انداخته و در حوالی ساوه رهایش کردم و به‌خانه بازگشتم.

زن جوان به تیم جنایی گفت: «چهارده سال پیش ازدواج کردم که حاصل زندگی‌مان دو فرزند است. همه جوانی‌ام را پای شوهرو فرزندانم ریختم و با تمام سختی‌هایی که در زندگی‌مان بود خم به ابرو نیاوردم. اما وقتی متوجه شدم شوهرم به من خیانت می‌کند تحملم را از دست دادم و دیگر نمی‌توانستم ببینم که همسرم با زن‌های غریبه رابطه دارد. باورکنید آنقدر خونم به جوش آمده بود که جسد شوهرم را با تیغ موکت بری مثله کردم. شاید در گذشته با دیدن قطره‌ای خون حالم بد می‌شد اما آنقدر سایه خیانت برایم سنگین بود که مرتکب این جنایت وحشتناک شدم و....

با اعتراف‌های هولناک مژگان، تنها همدست او- حمید 35ساله- هم دستگیر شد و اعتراف کرد.آنها پس از محاکمه هردو به قصاص محکوم شدند. اما باتوجه به رضایت اولیای دم، دو متهم از قصاص گریختند.

۱۳۹۶/۸/۱۰

اخبار مرتبط