علت آزادی پسر ملك عبدالله توسط ولیعهد جنجالی عربستان فاش شد

به گزارش نما, خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مجتهد فعال توییتری مشهور عربستان که اطلاعات وسیعی از پشت پرده آل سعود دارد نوشت: علت آزادی متعب بن عبدالله وزیر سابق گارد ملی عربستان یا به سبب این است که وی در آستانه مرگ قرار دارد یا برادرش حکومت عربستان را به افشا گری تهدید کرده است.
به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان ؛درپی اخبار به دست آمده از خبرگزاری «رویترز» در خصوص آزادی شاهزاده سعودی متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز، وزیر سابق گارد ملی عربستان، پس از سه هفته بازداشت، «مجتهد» فعال توییتری مشهور عربستان، در صفحه شخصی خود نوشت، آزادی متعب بن عبدالله در حالت طبیعی، غیر منطقی است مگر اینکه موضوعی مطرح بوده باشد :

به گزارش نامه نیوز نخست اینکه یا این فرد (متعب) در آستانه مرگ است و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بیم آن دارد که مسئولیت کشتنش به گردن او بیفتد و مورد انتقام جویی قرار گیرد.

دوم اینکه عبدالعزیز بن عبدالله که در فرانسه پناهنده است، (عربستان) را افشاگری مسائل پشت پرده در صورت آزاد نشدن برادرش تهدید کرده است.

مجتهد همچنین فاش کرد: موسسه «مسک التقنیة» (مشک فن آوری) که متعلق به محمد بن سلمان است به شماری از دانشجویان عربستان و دانشجویان مقیم این کشور پیشنهاد داده است، برای مشارکت در یک دوره علمی و آموزشی به اسرائیل بروند.

۱۳۹۶/۹/۸

اخبار مرتبط