رویانیان: توافق برای جذب هافبك استقلال

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مذاكره برای جذب ساموئل هافبك تیم فوتبال استقلال خبر داد، اما تاكید كرد: قرار نیست بازیكنی از پرسپولیس با ساموئل معاوضه شود.

به گزارش نما و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در صحبت‌های خود اظهار داشت: اخبار زیادی درباره معاوضه یک بازیکن پرسپولیس با ساموئل منتشر می شود، این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان ما دچار مشکل شوند. بنابر این لازم است توضیح دهم و اعلام کنم که اقدامات اولیه برای به خدمت گرفتن ساموئل در نیم فصل صورت گرفته است. ما مذاکرات و توافقاتی با باشگاه استقلال داشته‌ایم، اما هنوز چیزی قطعی و صد در صد نشده است.

وی افزود: درباره معاضه ساموئل با بازیکنی از پرسپولیس باید بگویم که چنین چیزی صحت ندارد و قرار نیست ما یکی از بازیکنان خودمان را با ساموئل معاوضه کنیم و تاکنون هیچ مذاکره‌ای در این باره انجام نشده و اگر قرار باشد ساموئل به پرسپولیس بیاید صحبت برای معاوضه یک بازیکن نکرده‌ایم.

رویانیان درباره کریم انصاری فرد و ایمون زاید نیز گفت: به هیچ عنوان این دو بازیکن را از دست نمی دهیم. آنها پرسپولیسی هستند و مورد علاقه هواداران. انصاری فرد و زاید بازیکنان خوبی هستند که قصد از دست دادن آنها را نداریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اخباری که مبنی بر جدایی شهاب گردان و سامان آقازمانی منتشر می‌شود، گفت: اینگونه نیست ما قصد معاوضه سامان آقازمانی را نداشته‌ایم و چنین چیزی صحت ندارد. شهاب گردان دروازه‌بان توانمندی است که لیاقت و شایستگی‌های زیادی دارد. اتفاقا هم با مانوئل و هم با کی‌روش درباره شهاب گردان صحبت کردم و او انشاءا... به آنچه که لیاقت آن را دارد، دست پیدا می‌کند.

وی در پایان افزود: در جمع بازیکنان پرسپولیس نیز از نگاه حرفه‌ای و صبورانه گردان تقدیر کردم. او فرصت بازی کردن پیدا نکرده، اما هرگز حاشیه‌ای برای تیم بوجود نیاورد. این موضوع قابل تقدیر است.

۱۳۹۱/۷/۲۰

اخبار مرتبط