سلیمان: پهپاد حزب الله نیاز لبنان به توان نظامی مقاومت را نشان داد

عکس خبري -سليمان: پهپاد حزب الله نياز لبنان به توان نظامي مقاومت را نشان داد

رئیس جمهور لبنان، نفوذ پهپاد حزب‌الله به سرزمین های اشغالی را نشانگر میزان نیاز لبنان به استراتژی دفاعی برای استفاده از توان نظامی مقاومت دانست.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری الانتقاد نوشت، میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان با اشاره به نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی اعلام کرد که این عملیات میزان نیاز لبنان به تصویب استراتژی دفاعی برای استفاده از توانمندی های نظامی مقاومت برای دفاع از لبنان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد که این استراتژی می تواند راهکاری برای تصویب مقررات لازم برای استفاده از این قدرت در راستای برنامه‌های ارتش و نیازهای دفاعی و منافع ملی لبنان در هر شرایطی باشد.

سلیمان با اشاره به تجاوزهای روزانه رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی و فضای لبنان که همواره مورد شکایت این کشور به سازمان ملل متحد بوده است، گفت که این نیاز به وجود آمده است که اسرائیل فورا تجاوزهای خود به لبنان را متوقف کرده و قطعنامه 1701 را اجرایی ساخته و امنیت و صلح در منطقه را حفظ کند.

وی همچنین خواستار توجه لبنانی‌ها به ضرورت دور نگه داشتن مناطق لبنانی از سقوط موشک های مربوط به بحران سوریه شد، چرا که به گفته وی، امروز تعدادی موشک که از درگیری های موجود در مرزهای سوریه و لبنان به داخل لبنان شلیک شده، در عمق منطقه مشاریع القاع سقوط کرد.

۱۳۹۱/۷/۲۱

اخبار مرتبط