محمود صادقی از آیت الله مكارم شیرازی عذرخواهی كرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آیت‌الله العظمی مكارم احساس كردند كه جسارتی به ایشان شده بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می‌خواهم.

به گزارش نما ، محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، توضیحاتی درباره انتشار مطلبی درباره آیت‌الله مکارم شیرازی ارائه و از این مرجع تقلید عذرخواهی کرد.

وی در همین زمینه اظهار داشت: بنده توضیحات لازم را در توئیت‌های بعدی و همچنین سخنرانی‌ام در دانشگاه گیلان ارائه دادم.

وی افزود: چون در متنی که ابتدائا نوشتم صرفا درخواست توضیح داشتم و هیچ گونه خبر و اتهامی به کسی وارد نکردم و به دلیل برخی اطلاعاتی مبنی بر رابطه کاری و اقتصادی -نه نسبی یا سببی- یکی از این بدهکاران با آیت الله العظمی مکارم، بنده فقط خواستار توضیح شدم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: پس از انتشار آن مطلب، بنده عنوان کردم که این مدلل هیچ گونه رابطه‌ای با آیت‌الله العظمی مکارم ندارد؛ روز گذشته هم در دانشگاه گیلان به این موضوع اشاره کردم.

صادقی بر همین اساس اضافه کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته (و از آنجایی که فرزند ایشان با بنده تماس داشت و همچنین توضیحات کسانی هم که با آقای مدلل‌ها مرتبط بودند) محرز شد که آقای سامان مدلل -که جزء بدهکاران است- هیچ ارتباطی با آیت‌الله مکارم شیرازی ندارد؛ روز گذشته هم در سخنرانی علنی که در دانشگاه گیلان داشتم به این نکته اشاره کردم که امیدواریم ایشان پوزش ما را بپذیرند و معذرت‌خواهی کردم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: بنده از مریدان ایشان از دوران نوجوانی بودم و از زمانی که هم از طریق ارتباطی که به واسطه مجله مکتب اسلام و کتابهای مذهبی برای نسل جدید با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار می‌کردند، ایشان را می‌شناختیم.

صادقی ادامه داد: بنده با حفظ احترام به آیت‌الله العظمی مکارم و به عنوان یک نماینده مجلس که به دنبال شفاف‌سازی هستم، درخواست توضیح کردم بدون اینکه خبر یا نسبتی را به کسی بدهم.

وی همچنین عنوان کرد که پس از اینکه برای ما محرز شد که آنها ارتباط کاری بین مدلل و آیت‌الله العظمی مکارم اصلا وجود ندارد این را در توئیتر خود اعلام کردم و اکنون هم اعلام می‌کنم که اگر احساس کردند که جسارتی به ایشان شده بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می‌خواهم.

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط